Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، چهارشنبه همزمان با سراسر استان گیلان بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی با شعار «شورای دانش آموزی طلائیه دار گام دوم انقلاب» در ۹۴ واحد آموزشی شهرستان رودسر برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش رودسر در این باره با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای دانش اموزی در ۹۴ واحد آموزشی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات شورای دانش آموزی در تمام مقاطع تحصیلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا محبوب دانا تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس، حس مسولیت پذیری، تقویت روحیه نقادی و نقد پذیری از اهداف مهم انتخابات شوراهای دانش آموزی عنوان کرد.

انتخابات‌ فراوانی بعد از پیروزی انقلاب برگزار شده است

امام جمعه رودسر نیز در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی گامی مهم در راستای محک زدن دانش آموزان در سرنوشت خود است، اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این انتخابات بتواند انتظارات دانش آموزان را برآورده کند.

حجت الاسلام تقی روحانی افزود: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات متعددی در کشور برگزار شده است که همه اینها در سرنوشت مردم در راستای بررآورده خواسته‌ها و مطالبات تاثیرگذار بوده است.

کد خبر 4754825

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب رودسر تقی روحانی انتخابات شورای دانش آموزی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر ایلام زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف شیراز استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  فرماندار حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد برای این دوره ۸۷۶ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

رمضانی در ستاد هماهنگی برگزاری دور دوم این دوره انتخابات گفت: ۱۴هزار عوامل اجرایی ونظارتی هم  بکار گیری شده اند.

به گفته وی انتخابات بصورت نیمه الکترونیکی و در برخی مناطق بصورت محله محور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • هنر می‌تواند تقویت کننده روحیه جوانی جمعیت باشد
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان