Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@22:37:59 GMT

خلاصه بازی آژاکس و چلسی مورخ ۱ آبان ۹۸ + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۱۲۸۳

خلاصه بازی آژاکس و چلسی مورخ ۱ آبان ۹۸ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آژاکس موفق شد با نتیجه یک بر صفر چلسی را شکست دهد. این بازی در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

بیشتر بخوانید: اعلام ترکیب اینتر و دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا

 

انتهای پیام/

آژاکس _ چلسی + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بازی منچسترسیتی - رئال مادرید؛ سفری دوباره به سرزمین طلسم‌شده

یک شب پرستاره دیگر در آسمان اروپا در انتظار فوتبال‌دوستان خواهد بود، جایی که تیم قدرتمند پپ گواردیولا در قلمرو شکست‌ناپذیر اتحاد از رئال مادرید میزبانی می‌کند.

طرفداری | منچسترسیتی از رئال مادرید پذیرایی می‌کند.

تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید فردا شب در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از دور برگشت مرحله‌ یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. پس از 90 دقیقه جدال هیجان‌انگیز دو تیم در سانتیاگو برنابئو و ثبت نتیجه 3-3، حال سرنوشت این نبرد در استادیوم اتحاد رقم می‌خورد، همان‌جایی که سیتیزن‌ها مدت‌ها است طعم شکست را نچشیده و مقابل هیچ‌تیمی، حتی رئال مادرید پرافتخار زانو نزده‌اند. در ادامه شرایط دو تیم پیش از آغاز این مسابقه را به صورت دقیق بررسی می‌کنیم.

منچسترسیتی، امیدوار به آتش اتحاد

منچسترسیتی، شادمان از بازگشت دوباره به صدر جدول لیگ برتر انگلیس، با روحیه‌ای مضاعف از رئال مادرید پذیرایی می‌کند. سیتیزن‌ها خلاف بازی رفت که کایل واکر و ناتان آکه را به دلیل مصدومیت و هم‌چنین کوین دی‌بروین را به علت مسمومیت ناگهانی در اختیار نداشتند، فردا با تمام قوا با پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا روبرو خواهند شد. اما بالاتر از هر چیزی، امیدوارکننده‌ترین نکته برای منچسترسیتی در مسابقه فردا، شکست‌ناپذیری تیم پپ گواردیولا در قلعه غیر قابل نفوذ «اتحاد» است. منچسترسیتی نه‌تنها هرگز به رئال مادرید در استادیوم اتحاد نباخته، بلکه از آخرین شکست خانگی قهرمان انگلیس در لیگ قهرمانان بیش از 5 سال می‌گذرد. 

آماری که منچسترسیتی را به پیروزی برابر رئال مادرید در اتحاد امیدوار می‌کند

منچسترسیتی مانند سال گذشته نتیجه مطلوبی را در سانتیاگو برنابئو کسب کرد و حال امیدوار به شکست مجدد رئال مادرید در استادیوم اتحاد است. سیتیزن‌ها فصل گذشته با 4 گل مادریدی‌ها را در هم کوبیدند و فردا برای تکرار این سناریوی شیرین خواهند جنگید.

کایل واکر، آماده برای دوئل با وینیسیوس شرط ورود رئال به دروازه خوش‌بختی، شکستن طلسم است

رئال مادرید، صدرنشین لالیگا که با توجه به حفظ اختلاف 8 امتیازی با بارسلونا، با خیالی نسبتاً آسوده از کسب جام شماره 36 به منچستر سفر کرده، یک چالش بسیار دشوار پیش روی خود می‌بیند: اولین پیروزی در خانه منچسترسیتی. رئال مادرید با وجود افتخارات پرشمار و پادشاهی در لیگ قهرمانان اروپا، یک نقطه ضعف پررنگ در این جام دارد و آن ورزشگاه اتحاد است. رئال هرگز و تحت هدایت هیچ سرمربی‌ای (مورینیو، زیدان و آنچلوتی) در این استادیوم پیروز نشده و فردا بار دیگر برای تسخیر این دژ مستحکم تلاش خواهد کرد.

آنچلوتی به رئال مادرید روحیه داد؛ فقط ما می‌توانیم رکورد منچسترسیتی را بشکنیم!

مادریدی‌ها خلاف سیتیزن‌ها، سه غایب نام‌دار برای جدال فردا دارند: داوید آلابا و تیبو کورتوا که مصدومیت مدت‌ها است گریبان آن‌ها را گرفته و البته اورلین شوامنی محروم که رئال مادرید در حضور این ستاره فرانسوی همواره شکست‌ناپذیر بوده‌اند. آیا با تمام این‌ها، پایان خوشی در انتظار لوس‌بلانکوس در اتحاد خواهد بود یا بار دیگر با شکست به اسپانیا بدرقه خواهد شد؟

غیبت اورلین شوامنی تا چه اندازه به ضرر رئال مادرید تمام خواهد شد؟ اطلاعات مسابقه منچسترسیتی و رئال مادرید روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 17 آوریل ۲۰۲4 | 29 فروردین ۱۴۰3 ساعت: ۲۲:۳۰ به وقت تهران تورنمنت: دور برگشت مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان اروپا - فصل 24-2023 ورزشگاه: اتحاد (منچسترسیتی) داور: دنیله اورساتو (ایتالیا) نشست خبری و اخبار مرتبط منچسترسیتی - رئال مادرید پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود برناردو سیلوا: کروس و مودریچ الگوهای من هستند آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد! بلینگام: مردم فکر می‌کنند منچسترسیتی صعود می‌کند اما ما رئال مادرید بزرگ هستیم خط‌ونشان منچسترسیتی برای رئال مادرید؛ اتحاد یک دیگ جوشان خواهد بود! / عکس تصمیم رئال مادرید: ناچو - رودیگر، زوج خط دفاعی رئال مادرید در بازی با منچسترسیتی ترکیب احتمالی منچسترسیتی و رئال مادرید منچسترسیتی (۱-4-2-۳): ادرسون | واکر، دیاز، گواردیول | رودری، استونز | سیلوا، فودن، دی‌ بروین، گریلیش | هالند رئال مادرید (2-1-3-4): لونین | کارواخال، ناچو، رودیگر، مندی | شوامنی، والورده، کروس | بلینگام | رودریگو و وینیسیوس غایبان دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید منچسترسیتی: بدون غایب رئال مادرید: تیبو کورتو و داوید آلابا (مصدوم) تقابل‌های اخیر منچسترسیتی و رئال مادرید 

 

فرم دو تیم در 5 بازی گذشته

 

نکات آماری منچسترسیتی فقط ۱ مورد از 7 تقابل اخیرش با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را باخته‌است (4 برد و 2 تساوی). این در حالی‌است که آن‌ها قبل از ورود گواردیولا، در ۴ رویارویی ابتدایی خود با لوس بلانکوس در این مسابقات بردی کسب نکرده بودند (۲ تساوی و ۲ شکست). منچسترسیتی در 66 بازی اخیری که رودری را در ترکیب داشته، هرگز شکست نخورده‌است.  آخرین باخت خانگی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به 19 سپتامبر 2018 (5 سال و 7 ماه پیش) برمی‌گردد؛ جایی که شاگردان گواردیولا در دور گروهی این رقابت‌ها میزبان لیون بودند و نتیجه را 2-1 واگذار کردند. رئال مادرید هرگز در ورزشگاه اتحاد موفق به پیروزی منچسترسیتی نشده‌است. نتایج رئال در خانه‌ سیتیزن‌ها به شرح زیر است.

 منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید؛ مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا - فصل 13-2012

منچسترسیتی 0-0 رئال مادرید؛ نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا - فصل 16-2015

منچسترسیتی 2-1 رئال مادرید؛ یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا - فصل 20-2019

منچسترسیتی 4-3 رئال مادرید؛ نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا - فصل 22-2021 

منچسترسیتی 4-0 رئال مادرید؛ نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا - فصل 23-2022

رئال مادرید در تاریخ رقابت‌های اروپا 28 بار مهمان رقبای انگلیسی بوده که سهم کهکشانی‌ها از این تقابل‌ها 10 پیروزی، 7 تساوی و 11 شکست بوده‌است. رئال مادرید در 11 فصل از 13 فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه نهایی رسیده است. پیش‌بینی

هواسکورد: منچسترسیتی 3-1 رئال مادرید

طرفداری: منچسترسیتی 3-0 رئال مادرید

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • پیش‌بازی منچسترسیتی - رئال مادرید؛ سفری دوباره به سرزمین طلسم‌شده
  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • (ویدئو) خلاصه بازی چلسی ۶ - ۰ اورتون؛ شاهکار مثل پالمر
  • خلاصه بازی چلسی ۶ - ۰ اورتون؛ شاهکار مثل پالمر
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • خلاصه بازی چلسی 6-0 اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پوچتینو: فرض کنید با این وضع مصدومان به رقابت‌های اروپایی برویم!