Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد راستاد عصرچهارشنبه در بازدید از تجهیزات و ظرفیت‌های تجاری و ترانزیتی بندرچابهار اظهار داشت:  ایجاد مزیت و ارزش افزوده برای صاحبان کالا و مشتریان در این بندر باید از اولویت‌های سازمان بنادر ودریانوردی باشد.

وی بر تکمیل پروژه‌های زیربنایی بندر چابهار در کمترین زمان تاکید و خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف پروژه‌های سرمایه‌ای به عنوان یک اولویت باید توسط مدیران بندرچابهار دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعمیرات اساسی و استانداردسازی انبارهای بندر چابهار در دستور کار قرار دارد و با آغاز عملیات اجرایی اسکله نفتی در بندر چابهار از سال آینده شاهد تحول بیش از پیش این بندر خواهیم بود.

وی بر ایجاد جاده دسترسی مناسب به بندرچابهار تاکید کرد و افزود: قرار است در ابتدا ۲۰ کیلومتر از راه ترانزیتی از بندر چابهار اجرایی شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تعامل و همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌تواند منجر به توسعه و افزایش سرمایه شود و این سازمان از هرگونه سرمایه‌گذاری در بندر شهید بهشتی چابهار بخوبی استقبال می‌کند.

راستاد افزود: پروژه‌های عمرانی و اجرایی خوبی در حال اجرا است و ساختمان‌های عملیاتی و انبارهای سرپوشیده برای پذیرش کالا در بندر شهید بهشتی چابهار باید افزایش پیدا کند تا مشکلی برای حجم بالای کالا نداشته باشیم.

وی آغاز عملیات اجرایی بلندترین برج کنترل ترافیک دریایی بنادر کشور در بندر چابهار را نشان از توجه به این بندراقیانوسی عنوان کرد و گفت: بهره برداری از ایستگاه جزر و مدسنجی و هواشناسی بندر شهید بهشتی و استقرار تجهیزات ناوبری و الکترونیکی در برج کنترل ترافیک دریایی بندر چابهار و بررسی مشکلات و چالش‌های این بندر امروز انجام شد و هم اینک از روند ورود کشتی‌های تجاری به بندر چابهار رضایت وجود دارد و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان طرح های زیرساختی بندر چابهار سازمان بنادر و دریانوردی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر راه اندازی شد

حسین حیدری در جمع خبرنگاران با اشاره به اسکله‌های مجاز شهرداری برای فعالیت در ایام نوروز اظهار کرد: در حال حاضر اسکله‌های روبروی شورای شهر، کنار المان بوشهر و اسکله واقع در سامانه شورا با نظارت دستگاه‌های ذی‌ربط و رعایت نکات ایمنی اقدام به جا به جایی مسافر می‌کنند.

شهردار بوشهر ضمن تقدیر از حساسیت و پیگیری دستگاه قضا به منظور خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و مسافران و همچنین ابراز تأسف از حادثه اتفاق افتاده و فوت ۲ تن از هم‌میهنان، ادامه داد: جابه‌جایی مسافر در نقاطی به غیر از اسکله‌های مجاز، مورد تأیید شهرداری نبوده و هیچ مسئولیتی متوجه شهرداری نیست.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشور‌ها همه بخش‌های مختلف شهر در اختیار شهرداری است، افزود: شهرداری‌ها زمانی می‌توانند شهر را به‌صورت کامل مدیریت کنند که مدیریت یکپارچه اعمال شود.

شهردار بوشهر خاطرنشان کرد: مدیریت یکپارچه به این معناست که نیروی انتظامی، ادارات آب و برق و گاز، میراث فرهنگی، دریابانی، شیلات و سایر نهاد‌های خدمت رسان در محدوده شهر‌ها توسط شهرداری کنترل و مدیریت شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تردد دریایی در قشم برقرار است/ تعطیلی ۳ اسکله گردشگری
  • عملیات مقابله با آلودگی نفتی در آب‌های بندر امیرآباد
  • ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش
  • ساخت ۷۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • ثبت حضور بیش از ۱۶ هزار گردشگر در اسکله های خرمشهر
  • اسکله‌های بندر خرمشهر میزبان گردشگران
  • بازدید بیش از ۸۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر
  • بازدید بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر
  • سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر راه اندازی شد