Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی غروب چهارشنبه در کنفرانس خبری پس از شکست تیمش در برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار کرد: نیاز است که چنین اتفاقی بیفتد و فردی که توانایی جنگیدن دارد به میدان بیاید.

وی افزود: از تمام کسانی که در این مدت یار و یاور همیشگی بنده و تیم ملوان بودند تشکر می کنم ولی ترجیح می دهم از دنیای فوتبال کناره گیری کنم و دیگر باز نمی گردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدزاده با بیان اینکه موقعیت حساس پژمان نوری و مازیار زارع را درک می کنم تصریح کرد: احساسم این است که با این کار به مجموعه تیم پرافتخار ملوان کمک می کنم.

وی خاطر نشان کرد: با وجود عشق و علاقه ام به ملوان باید بگویم در برخی موارد ضرورت دارد به خاطر دوست داشتن تیم ، آدم دست به چنین کارهایی هم بزند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان گفت: من به کسی بدهکار نیستم و فرصتی هم برای فکر کردن به این قضیه نمی خواهم و برای همیشه از دنیای فوتبال کناره گیری می کنم.

در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام ازادگان) و از هفته نهم این رقابت ها ، عصر چهارشنبه دو تیم ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی بندرانزلی به‌ مصاف یکدیگر رفتند که درنهایت این بازی با برتری ۲ بر یک تیم میهمان به پایان رسید تا ملوانان شکست خانگی دیگری را نیز تجربه کنند.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با این شکست خانگی با کسب ۲ امتیاز از ۹ بازی و تفاضل گل منفی ۱۲ در رده هفدهم جدول رده بندی جام آزادگان قرار گرفت و تیم فوتبال استقلال خوزستان با کسب ۹ امتیاز از همین تعداد بازی و تفاضل گل منفی یک ، رده دوازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی محمد احمدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد

 الهلال چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین قرار گرفت با نتیجه ۲-۴ شکست خورد.

این باخت که به رکورد ۳۴ پیروزی متوالی الهلال پایان داد، چهارمین شکستی است که الهلال در دو دوره سرمربیگری ژرژ ژسوس و طی ۷۰ بازی تجربه کرده است.

الهلال در هفته سیزدهم فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ لیگ عربستان و در اولین دوره حضور ژسوس، برای اولین بار با این سرمربی پرتغالی شکست خورد. این شکست با نتیجه ۲-۱ و مقابل الحزم اتفاق افتاد.

آبی‌پوشان سپس در دومین دوره سرمربیگری ژسوس، در مرحله گروهی جام ملک سلمان با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب السد قطر شدند و در ادامه در فینال همان تورنمنت با نتیجه ۱ بر ۲ برابر النصر شکست خورد.

الهلال شب گذشته برای اولین بار در مجموع دو دوره مربیگری ژسوس، با اختلاف دو گل شکست خورد و همچنین برای اولین بار در یک بازی ۴ گل دریافت کرد.

لازم به ذکر است که اولین دوره حضور ژسوس در الهلال از جولای ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۱۹ بود و او در مجموع در ۲۱ مسابقه هدایت این تیم عربستانی را بر عهده داشت.

ماموریت فعلی ژسوس نیز از ژوئیه ۲۰۲۳ آغاز شده و تا کنون ادامه دارد. این سرمربی پرتغالی در این مدت در ۴۹ روی نیمکت الهلال حضور داشته است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • رومن رینز و پروژه‌ای بزرگ خارج از دنیای WWE
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • خداحافظی بارسا با جام باشگاه‌های جهان 2025
  • رکوردهای جالب و ماندگار در دنیای فوتبال / فیلم
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال