Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@08:34:31 GMT

شکست خانگی آژاکس/ زنیت در خانه مغلوب شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۱۳۴۱

به گزارش ایلنا، از هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا زنیت میزبان لایپزیگ بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون 75 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و پس از آن تعویض شد.

در این بازی ابتدا راکیتسکی در دقیقه 25 گلزنی کرد اما در ادامه لیمر 49 و سابیتسر 59 برای لایپزیگ گل زدند تا نماینده آلمان بردی شیرین را در روسیه بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار امشب که از ساعت 20:25 آغاز شد، چلسی در آمستردام میهمان آژاکس بود و به پیروزی ارزشمند یک بر باصفر رسید.

باتشوایی در دقیقه 86 تک گل چلسی را در این دیدار وارد دروازه تیم هلندی کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چلسی زنیت آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم

تیم‌های فوتبال چلسی و اورتون در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لیگ‌برتر جزیره انگلیس به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی پر گل چلسی به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و اورتون شامگاه _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با پیروزی پر گل چلسی به پایان رسید.

کول پالمر با درخشش عالی خود موفق شد در دقایق ۱۳، ۱۸ و ۲۹ گل به‌ثمر برساند، همچنین در نیمه دوم و پس از گل نیکولاس جکسون در دقیقه ۴۴ موفق شد گل چهارم خود و پنجم تیم‌ش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

آلفی گیلکریست تعویض طلایی تیم چلسی در دقیقه ۸۸ موفق شد در دقیقه ۹۰ گلزنی کند تا چلسی با نتیجه شش بر صفر، سه امتیاز خانگی این دیدار را از آن خود کند.

خلاصه بازی چلسی و اورتون کد خبر 744985

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • باخت خانگی لیورپول و آرسنال؛ هدیه آسمانی پپ!
  • ناپولی در خانه متوقف شد
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد
  • برد خانگی بایرن مونیخ/ پیروزی دورتموند در خانه مونشن‌گلادباخ
  • علیرضا جهانبخش: پایان بازی با آژاکس لحظه باشکوهی بود