Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از آفات اخلاقی جامعه کنونی ما تعبیر عکس جمله معروف آنچه را که برای خود می‌پسندی برای دیگران نیز بپسند، است. به عبارت دیگر مثلا فرد خود دوست می‌دارد با دوستان و همکلاسی‌هایش مهمانی بگیرد اما مراسم نذری‌ای را که مادربزرگش برپا می‌کند نمی پسندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یا مثلا خودش دوست دارد برای سفر به فلان کشور خارجی برود اما سفر همکلاسی اش برای زیارت را بر نمی‌تابد.

در مثالی روشن‌تر شرکت در انواع جشنواره‌ها و قرار دادن عکس‌های خود در صفحات شخصی شبکه‌های اجتماعی را کلاس و پرستیژ اما عکس گذاشتن دیگران از مراسم مناسبتی‌ای مانند اربعین را ریا می‌داند. این یک خصیصه اخلاقی ناپسند است که فرد باید تلاش کند تا آن را در شخصیت رفتاری خود اصلاح نماید.

خصیصه ای رفتاری ناپسندی که سید بشیر حسینی، یکی از داوران عصر جدید با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به آن پرداخت. حسینی در این باره نوشت: "اگه با لباس‌های اَجَق‌وَجَق و توی‌ جشنواره‌های درِپیت عکس بذاری،می‌شی سفیر هنر ولی اگه از اربعین و کربلا مطلب بزنی،می‌شی ریاکار! دنبال دوقطبی سازی نیستم که الحسین_یجمعنا و همه عاشق حسینیم اما آیا این برخوردها از زامبی‌های محدود و معدود، دیکتاتوری و گروه فشار و تحمیلِ مارپیچ سکوت نیست؟"


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سید بشیر حسینی عصر جدید اربعین ریاکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲

رم در دیداری که برای کسب سهمیه حیاتی بود، به مصاف اودینزه رفت. آنها برخلاف دیدار‌های گذشته با نمایش ضعیفی بازی را آغاز کردند و بعد از دریافت یک گل در نیمه اول، موفق شدند در نیمه دوم بازی را به تساوی بکشانند.

آنها تا دقایق پایانی برای زدن گل تلاش می‌کردند که ناگهان اتفاقی نگران‌کننده دیدار را تحت‌تاثیر قرار داد و باعث شد که داور رای به تعویق بازی بدهد.

در دقیقه ۷۰ ایوان اندیکا، مدافع میانی رم، دو بار قفسه سینه‌اش را لمس کرد و ناگهان به زمین افتاد. داور بلافاصله بازی را متوقف کرد تا کادر پزشکی به وضعیت ستاره رم رسیدگی کند.

ادامه این دیدار در مسابقه‌ای جداگانه برگزار شد که در دقایق پایانی رم با ضربه سر کریستانته پیروز از این دیدار خارج شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

 

tags # فوتبال ، سردار آزمون سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • یک حقوقدان: دستفروشی جرم نیست، بلکه صرفاً رفتاری غیرمجاز محسوب می شود
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست