Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش چهارشنبه شب مرکز خبر حوزه ، وی در دیدار اعضای کنگره مجتهد شهید( سیری در آثار علمی و سیره سیاسی آیت‌الله سیدمصطفی خمینی ) افزود:حاج آقا مصطفی خمینی فرزند امام راحل یکی از افرادی بود که دارای استعداد و علم فوق‌العاده‌ای بودند ولی شخصیت بسیار مظلومی بودند و مظلومانه هم به شهادت رسیدند.

وی افزود:‌ گفته‌شده است که اگر شخصیت کسی را می‌خواهی بشناسی از رفتار دشمن بشناس، شهید مصطفی خمینی شخصیت بسیار شاخصی بودند که در کنار امام راحل درصحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیت‌الله علوی گرگانی بابیان اینکه خداوند نمی‌گذارد حق مظلوم از بین برود، ادامه داد:خداوند می‌فرماید همه‌کارهای الهی دارای سنجش  می‌باشدو موضوعی که مسلم است سنجش‌ها وجود دارد و افرادی که درراه رضای الهی گام بردارند دارای اجر و پاداش هستند.

وی به اعضای این کنگره بیان کرد: فعالیت شما در راستای ترویج شخصیت‌های انقلابی اقدام بسیار مناسبی است و ترویج فعالیت‌های انقلابی و علمی شهید مصطفی خمینی یکی از اقدامات بسیار باارزش و شایسته است.

وی گفت:‌ مرحوم امام عنایت ویژه‌ای نسبت به شهید مصطفی خمینی داشتند و مرحوم سید احمد نیز نسبت به برادر بزرگوارش ارادت ویژه‌ای داشتند.

آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت:‌ همگان باید توجه داشته باشیم که ذکر صالحین بسیار مهم است؛ خداوند دوست دارد از گذشتگان که انسان‌های صالحی هستند یادی شود و این موضوع برای ما امضایی است،اهل‌بیت(ع) فرمودند این اقدام سبب نزول رحمت الهی می‌شود و چه خوب است انسان سبب این اقدام گردد.

کنگره مجتهد شهید امشب در قم برگزار شد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم آیت الله العظمی علوی گرگانی همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توئیت جدید مصطفی میرسلیم درباره عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس توئیتی درباره عفاف و حجاب در جامعه به شرح زیر منتشر کرد؛

کسانی که موضوع عفاف و ⁧حجاب ⁩ را تقلیل به "دو تار مو" می‌دهند، می‌خواهند جامعه را از عواقب خسارت‌بار اجتماعی و فرهنگی آن بویژه فروپاشی کانون ⁧خانواده ⁩و تضعیف کیفی و کمی نسل ایرانی، به غفلت بکشانند: آنها، با سردادن انحرافی شعار ⁧آزادی⁩، خواهان از بین رفتن دوام و استقلال کشورند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897724

دیگر خبرها

  • ابعاد معنوی شخصیت شهید قرنی باید برای مردم تبیین شود
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • نواخته شدن زنگ تحرک در ۲۲ بوستان پایتخت
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد
  • سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی رونمایی شد
  • توئیت جدید مصطفی میرسلیم درباره عفاف و حجاب
  • گردهمایی اعضای ستاد طرح شهید آرمان
  • قدرتمندی و عزتمندی سپاه ریشه در پیروی مطلق از ولایت فقیه است
  • اندیشه های امام خمینی برای نسل کنونی جامعه بازخوانی و تبیین شود