Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@14:22:45 GMT

دشمنان در برابر اقتدار ملت ایران ناتوان هستند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۱۵۴۱

دشمنان در برابر اقتدار ملت ایران ناتوان هستند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: اگر امروز تهدیدات دشمنان به مرحله عمل نمی رسد، به دلیل عدم توانایی آنها در برابر اقتدار ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز(یکم مهر) در نشست شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی مناسبت های مختلف در آبان ماه اظهار داشت: بزرگداشت چهلمین سالروز شهادت اولین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی و گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی طی روزهای آینده اهمیتی بسیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که تاریخ کشور در ۱۳ آبان شاهد حوادث متعددی بوده است، خاطرنشان کرد: در آن روز آمریکا مرکز اطلاعاتی و جاسوسی خود را در آسیا از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان روز بزرگ و حساسی در تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن، سه حادثه بزرگ اتفاق افتاده که شامل تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان روبروی دانشگاه تهران و دیگری تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام بود.

امام جمعه تبریز افزود: بزرگداشت این روز تاریخی، در شرایط کنونی اهمیت مضاعفی دارد، امیدواریم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، خروش مردم انقلابی و دانش آموزان علیه استکبار جهانی تکرار شده و فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر استان آذربایجان شرقی و ایران بلند شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به توطئه های دشمنان و تحرکات آمریکا گفت: اگر امروز تهدیدات دشمنان به مرحله عمل نمی رسد، به دلیل عدم توانایی آنها در برابر اقتدار ملت ایران است.

وی با بیان این‌که دشمن به خاطر تدابیر رهبری و اقتدار نیروهای مسلح توانایی رویارویی با ملت ایران را ندارد، افزود: اگر دشمن توان عملیاتی کردن تهدیدهای خود را داشت؛ لحظه ای درنگ نمی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی؛ در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره نخستین شهید محراب انقلاب اسلامی گفت: به برکت مجاهدت شهید قاضی طباطبایی شعله های انقلاب اسلامی در آذربایجان برافروخته شد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: نقش شهید آیت الله قاضی طباطبایی در سرعت بخشی به پیروزی انقلاب اسلامی ایران و هدایت خروش مردم آذربایجان در مسیر مبارزات علیه رژیم طاغوت بی بدیل بوده است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین ۹۸ شیراز اصفهان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی اقتدار ملت ایران آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سید علی ترابی در آیین بزرگداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت:وعده صادق و اقدام عزتمندانه و مقتدرانه غیورمردان سپاه در حمله‌ موشکی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.

وی افزود: دوم اردیبهشت‌ ماه، سالروز تشکیل شجره طیبه‌ای است که نشان‌ دهنده نگاه دوراندیش و حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران به عنوان یکی از نهادهای باصلابت مردمی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه از زحمات ارزشمند فرمانده و مجموعه سپاه شهرستان در حوزه های مختلف قدردانی کرد.

در این آیین سرهنگ رشیدی فرمانده سپاه اشنویه نیز گفت: سپاه همواره در همه عرصه ها خدمتگزار و پشتیبان ملت و نظام بوده است.

در این ایین از سوی فرمانداری و ادارات به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اهدای لوح از مجموعه سپاه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت و اقتدار
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند