Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه فاکس نیوز، وی در پاسخ به سوال "الیوت انگل" رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان گفت که ما هیچ اطلاعی در مورد محل و مقر داعشی‌های فراری نداریم.

جفری افزود: تقریباً همه زندان‌هایی که نیروهای کرد از آنها محافظت می‌کنند امن هستند و مقامات ایالات متحده وضعیت را کنترل می‌کنند.

سخنان جفری در حالی بیان می‌شود که نیروهای روسیه روز چهارشنبه برای انجام گشت‌های مشترک با نیروهای ترکیه در مرزهای این کشور وارد سوریه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی پس از حضور جفری در ساختمان کنگره آمریکا برای پاسخ به نمایندگان در مور وضعیت داعشی‌های زندانی، رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه در کاخ سفید گفت: آتش بس ترکیه در سوریه دائمی خواهد بود و تحریم‌های واشنگتن علیه آنکارا نیز لغو خواهد شد.

رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به آتش‌ بس دائمی میان نیروهای کرد و ترکیه افزود: آمریکا در حال لغو تحریم‌های آنکاراست که به دنبال حمله به شمال سوریه به اجرا درآمده بود.

ترامپ اظهار کرد:‌ هرچند حفظ آتش بس دائمی در منطقه بی ثبات دشوار خواهد بود، اما امیدوار است که این آتش بس دوام بیاورد و درگیری میان ترکیه و کردها پایان یابد.

وی گفت: "معتقدم که این آتش بس دائمی خواهد بود و در به دست آوردن آن هیچ کشوری به آمریکا کمک نکرد و ما به تنهایی مسئولیت خسارت و اعتبار این آتش بس را برعهده می‌گیریم. "

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ترکیه روسیه ایالات متحده آمریکا داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه

علی یرلیکایا  وزیر کشور ترکیه از عملیات نیرو‌های امنیتی در چهار استان این کشور برای بازداشت مظنونان تروریست خبر داد.

به گفته یرلیکایا، ۳۶ نفر به اتهام داشتن ارتباط با تروریست‌های داعش و کمک اقتصادی و لجستیکی به تروریست‌ها بازداشت شدند. او همچنین خبر داد که مقادیری تفنگ و تپانچه بدون مجوز از مظنونان ضبط شده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه