Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@22:17:42 GMT

زنجیره انسانی حمایت از دریای کاسپین تشکیل می شود

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۱۸۲۴

زنجیره انسانی حمایت از دریای کاسپین تشکیل می شود

زنجیره انسانی حمایت از دریای کاسپین، در راستای « نه به انتقال آب خزر»، روز جمعه سوم آبان ماه با حضور فعالان زیست محیطی در دریای آرام گلوگاه تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از بهشهر، آیین تشکیل زنجیره انسانی در حمایت از دریای کاسپین روز جمعه سوم آبان ماه در دریای آرام گلوگاه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زنجیره انسانی در حمایت از دریای کاسپین به همت پویش برساد شمال با هدف «نه به انتقال آب دریای خزر» تشکیل می شود.

 

تلاش برای حمایت از دریای خزر از اهداف مهم این زنجیره انسانی است.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز کربلا اربعین ۹۸ گلوگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، عبداله محمدی فیروزجایی ظهر سه شنبه در نشست با نماینده منتخب ساری و میاندورود در مجلس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در انتقال خون مازندران به چالش‌ها و مشکلات مالی و کمبود منابع انسانی در انتقال خون استان اشاره کرد.

وی اظهار کرد: استان مازندران به دلیل داشتن ۴۷ مرکز درمانی و بیمارستان و حدود ۱۴ هزار بیمار خاص مانند تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و سرطانی و همچنین گردشگر پذیری و تصادفات جاده‌ای و.. یکی از استان‌های پرمصرف خون و فرآورده‌های خونی در کشور به شمار می‌رود و انتقال خون مازندران موظف به تأمین خون این بیماران و مراکز درمانی است.

وی در ادامه با اشاره به گسترش مراکز درمانی و تخت‌های فعال بیمارستانی در استان و افزایش روز افزون نیاز به خون و فرآورده‌های خونی، حمایت و توجه ویژه نمایندگان استان را در ترویج فرهنگ اهدای خون و همچنین رفع مشکلات بودجه‌ای و منابع انسانی انتقال خون خواستار شد.

عالیه زمانی نماینده منتخب مردم شهرستان ساری و میاندرود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با قدردانی از زحمات مدیرکل و کارکنان خدوم انتقال خون در راستای تأمین نیازهای خونی استان گفت: از آنجایی که رشته تخصصی ام بیهوشی و مراقبت‌های ویژه است، به نقش و جایگاه حساس انتقال خون در تأمین سلامت و حیات بیماران کاملاً واقف هستم و تا جایی که بتوانم در رفع موانع از انتقال خون حمایت می‌کنم.

کد خبر 6086436

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • دریای کاسپین: اهداف استراتژیک و چالش‌های جدید برای روسیه
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • بازوی رباتیک جایگزین نیروی کار انسانی می‌شود + فیلم
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل
  • تشکیل هیئت بین‌المللی حمایت از « راشد الغنوشی»
  • دانش‌بنیان شدن صنعت نفت به توسعه زنجیره ارزش کمک می‌کند