Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@15:32:08 GMT

بررسی فنی لندویند X۷ + مشخصات

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۱۹۲۹

بررسی فنی لندویند X۷ + مشخصات

لندویند (LANDWIND) یک واحد کوچک و ناشناخته سازنده کراس‌اوور در چین است که کمتر از ۱۵ سال پیش، یعنی در ماه نوامبر سال ۲۰۰۴ میلادی پا به عرصه وجود نهاد. در حال حاضر، این شرکت تحت مالکیت هولدینگ جیانگ لینگ موتور (JIANGLING NOTOR HOLDING) یا مخفف آن JMH قرار دارد. هولدینگ مذکور یک جوینت ونچر بین گروه جیانگ لینگ موتورز (JMCG) و خودروسازی چانگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ازجمله محصولات فعلی لندویند می‌توان به کراس‌اوور‌های X۲، X۵، X۷، X۸ و Xiaoyao اشاره داشت. مجموع فروش این شرکت در بازار چین با افتی فاحش از رقم ۴۲,۵۴۴ دستگاه در سال ۲۰۱۷ به ۱۸,۸۰۰ دستگاه در سال ۲۰۱۸ رسید. از میان ساخته‌های متنوع این شرکت، اخیراً پای مدل‌های X۵، X۷ و Xiaoyao به خاک کشورمان باز شد که در این میان، مدل X۷ بیشتر از همه خبرساز شد.


لندویند X۷ یک کراس‌اوور کامپکت است و نخستین بار، ماه آوریل سال ۲۰۱۴ میلادی در معرض دید عموم قرار گرفت. از آن همان آغاز، کپی کاری فاحش این خودرو که عیناً از روی بدنه رنجروور ایووک نسخه‌برداری شده بود جنجال بزرگی در رسانه‌های خبری و خودرویی دنیا پدید آورد. با افزایش حجم انتقادات، کمپانی لندویند در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ میلادی اقدام به معرفی نسخه فیس‌لیفت این خودرو در نمایشگاه گوآنگژوی چین نمود تا بلکه از بار سرزنش و ملامت رسانه‌ها اندکی کاسته و در ظاهر کمی آبروداری کند! تحت این فیس‌لیفت، چراغ‌های جلو، جلوپنجره و سپر جلو این خودرو دستخوش تغییر و تحولی محسوس و ناحیه عقب آن نیز تحت دگرگونی کاملی قرار گرفت تا ظاهراً کمی از همزاد بریتانیایی خود، ایووک فاصله بگیرد. همچنین قوای محرکه آن متحمل اصلاح و بروزرسانی شد و یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ساخت فورد به توان ۱۶۲ اسب بخار جای پیشرانه ۲ لیتری قدیمی آن که ساخت میتسوبیشی بود را گرفت. توان خروجی پیشرانه قبلی معادل ۱۹۰ اسب بخار بود. ناگفته نماند که پیشرانه جدید را یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساپورت می‌کند.

 

در این میان، برگ برنده لندویند X۷ برچسب قیمتی آن است که چند برابری کمتر از همزاد غربی آن، رنجروور ایووک است. لندویند X۷ با ارقامی بین ۱۲۹,۸۰۰ یوآن (۱۹,۲۱۰ دلار) الی ۱۵۰,۸۰۰ یوآن (۲۲,۳۲۰ دلار) در بازار چین فروخته می‌شود که تقریباً معادل یک‌سوم بهای فروش رنجروور ایووک در همین دیار است.

لندویند X۷ با دستی پر از تجهیزات ایمنی و رفاهی در بازار‌های جهانی عرضه می‌شود که از آن جمله می‌توان به ۶ عدد ایربگ، سامانه‌های ایمنی ABS، EBD، ESP، TCS و نیز سامانه‌های کمکی حرکت از سراشیبی و تپه‌ها ازجمله HDC، HSA، ترمز اضطراری، سقف پانورامیک، ترمز پارک الکترونیکی، فرمان برقی، دوربین دید عقب، سامانه TPMS، سنسور‌های پارک، سامانه کی‌لس استارت، کروز کنترل، تهویه مطبوع خودکار، گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها، صندلی‌های برقی جلو، فرمان چرمی، حسگر باران، دی لایت و… اشاره داشت.

* باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی هشترود از طریق سامانه هوشمند

اردشیر عسگری گفت: این سامانه برای اجرای تفاهم نامه فی مابین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت جهادکشاورزی به منظور تسریع و پایش قرارداد‌های تطبیق و مستندسازی اراضی کشاورزی به صورت سیستم اطلاعات مکانی (Web GIS) طراحی شده است که مزایا و ویژگی‌هایی از قبیل رصد و پایش هوشمند قرارداد‌های حدنگاری اراضی کشاورزی، جمع آوری نقشه‌ها و داده‌های تولید شده توسط شرکت‌های مشاور، ارجاع سیستمی پرونده‌ها بین شرکت‌های مشاور، واحد‌های ثبتی و جهادکشاورزی و ارسال درخواست‌های صدور سند به سامانه‌های جامع املاک و قانون تعیین تکلیف دارد که تمامی ادارات ثبت اسناد و املاک، جهاد کشاورزی و شرکت‌های مشاور در سراسر کشور از آن بهره گیری می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت صدور اسناد اراضی افزود: با همکاری و هماهنگی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان در راستای افزایش سرعت اجرای سند‌دار کردن اراضی کشاورزی به تعداد ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست به امور اراضی شهرستان ارجاع شده که ۷۵ درصد درخواست‌های واصله تایید شده و رتبه اول استانی در تعداد درخواست‌های بررسی و تایید شده را  دارا است.

وی  بابیان اینکه شهرستان هشترود رتبه اول کشوری و استانی از لحاظ صدرو سند کشاورزی را کسب نمود گفت: با توجه به تقاضا محور بودن صدور سند زمین‌های کشاورزی اطلاع رسانی و ترغیب کشاورزان نسبت به دریافت سند در کلاس‌های آموزشی و ترویجی انجام می‌شود و امیدواریم از نظر صدور سند رتبه اول کشور را همچنان داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی هشترود از طریق سامانه هوشمند
  • رکورد قیمت حواله خودروهای جانبازان در ۱۴۰۳؛ ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!
  • ثبت بیش از ۳۳ هزار شکایت در سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت
  • رکورد قیمت حواله خودرو‌های جانبازان در ۱۴۰۳؛ ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!
  • رکورد قیمت حواله خودروهای جانبازان در ۱۴۰۳ / ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!
  • پیش‌بینی زمان مرگ با هوش مصنوعی
  • ثبت ۷۶۱۸ شکایت درمانی در سامانه ۱۹۰/ بررسی نبود پزشک متخصص
  • ثبت ۳۳ هزار و ۹۰۰ شکایت در سامانه ۱۹۰
  • می‌توان از ظرفیت نیروهای جهادی برای کاهش تصادفات استفاده کرد
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۸ فروردین)