Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@01:52:09 GMT

بهترین زمان درمان کوچکی فک پایین

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۱۹۴۲

هاشمی با اشاره به بهترین زمان درمان کوچکی فک پایین گفت: درمان ارتودنسی مانند سایر موارد درمانی نیازمند پوشش بیمه‌ای است. ناطقان: فاضل فیروزی دبیر اجرایی هفدهمین گردهمایی علمی سالانه و چهاردهمین کنگره بین المللی انجمن ارتودنتیست‌های ایران، در آستانه برگزاری کنگره اظهار کرد: بهترین سن برای ویزیت ارتودنسی ۶ تا ۷ سال و بهترین سن انجام درمان ارتودنسی در ناهنجاری فکی بزرگی فک پایین یا کوچکی فک بالا زیر ۱۰ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: بهترین زمان درمان کوچکی فک پایین در دختران ۱۰ - ۹سالگی و پسران ۱۲- ۱۱ سالگی است همچنین بهترین سن درمان ارتودنسی ثابت در اوایل سیستم دندانی دائمی و حدود ۱۲ سالگی است، اگرچه درمان ارتودنسی ثابت برای حرکات دندانی محدودیت سنی ندارد.

عضو هیات مدیره انجمن ارتودنتیست‌های ایران ادامه داد: نوع درمان ارتودنسی در زنان و مردان با هم تفاوتی ندارد، اما درمان ارتودنسی فکی در کوچکی فک پایین در دختران باید زودتر آغاز شود.


دبیر اجرایی هفدهمین گردهمایی علمی سالانه و چهاردهمین کنگره بین المللی انجمن ارتودنتیست‌های ایران ادامه داد: درمان تخصصی ارتودنسی همانند سایر خدمات درمانی نیازمند پوشش بیمه‌ای است، اما متاسفانه هنوز در کشور ما این خدمات درمانی به صورت مناسبی تحت پوشش بیمه‌ها نیست.

این متخصص ارتودنسی گفت: اگرچه بعضی بیمه‌های تکمیلی، بانک‌ها و بعضی ارگان‌ها تا حدی قسمتی از هزینه درمان تخصصی ارتودنسی را تحت پوشش قرار می‌دهند، اما با توجه به نیاز جامعه به خدمات پیشگیری و تخصصی درمان ارتودنسی، این میزان ناکافی است.

او به برگزاری هفدهمین گردهمایی علمی سالانه و چهاردهمین کنگره بین المللی ارتودنتیست‌های ایران اشاره کرد و گفت: این کنگره ۱۴ تا ۱۷ آبان ماه سال جاری در پژوهشگاه صنعت نفت تهران با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته از داخل و خارج کشور برگزار می‌شود. جدیدترین دستاورد‌های علمی مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت همچنین تم کنگره، افق‌های جدید در ارتودنسی است.

فیروزی یادآور شد: سخنرانانی از داخل و خارج از کشور در این کنگره حضور دارند و علاوه بر این که متخصصین ارتودنسی می‌توانند از مباحث مورد توجه در این کنگره بهره‌مند شوند، دندانپزشکان، سایر رشته‌های تخصصی دندانپزشکی و رزیدنت‌های تخصصی نیز از دیگر مخاطبان این کنگره خواهند بود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: درمان ، کوچکی فک ، فک پایین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: درمان فک پایین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تأکید کرد: عملیات وعدۀ صادق جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح و فقط یک سیلی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احسان یاوری، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت روز ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان، گفت: تجمع امروز مصداق بارز لبیک به ندای آسمانی قرآن است.

او اضافه کرد: خداوند در قرآن فرموده‌ است با قوای نظامی خود را تقویت کنید و به‌وسیلۀ آن به دل دشمنان خدا و دشمنان خود رعب و وحشت بیندازید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش قهرمان از ویژگی‌های مهم مکتبی، مردمی و خادم ملت بودن برخوردار هستند.

یاوری با تأکید به اینکه عملیات وعدۀ صادق جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح و فقط یک سیلی بود، عنوان کرد: این اقدام انتقام نبود و ما اگر بخواهیم انتقام شهدای عزیز را بگیریم استکبار، رژیم صهیونیستی و تمام ایادی آن‌ها را باید نابود کنیم.

او تصریح کرد: اقتدار و توان بی‌نظیر نیروهای مسلح خار چشم دشمنان است و امروز تمام دنیا در برابر قوای نظامی کشور ما به پشتوانۀ مردم غیور اسلامی سر تعظیم فرود آورده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه نیروهای مسلح رهروان صیادها، سلیمانی‌ها و دیگر شهیدان کشور هستند، خاطرنشان کرد: رهروان شهدا حماسۀ وعدۀ صادق را خواهند آفرید و دشمنان نمی‌دانند نیروهای مسلح، ارتش مکتبی، سپاه قهرمان، انتظامی مقتدر و بسیج مردمی با امام حسین(ع) عهد بسته‌اند.

یاوری با توضیح اینکه هیچ کشوری از زمان تشکیل رژیم صهیونیستی این‌گونه این رژیم منحوس را خار نکرده بود، متذکّر شد: در این عملیات قلب تپندۀ نظامی صهیونیست مورد اصابت قرار گرفت.

یاوری با بیان اینکه شیربچه‌های این مرزوبوم بینی صهیونیست را به خاک مالیدند، عنوان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خار چشم دشمنان، پناه و امید مستضعفان عالم‌ و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

انتهای پیام/ 645

 

دیگر خبرها

  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • درمان تخصصی انواع بیماری های پوستی در شیراز
  • «وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • کوچکی‌نژاد: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند
  • آیا زمان دور انداختن «مسواک» فرا رسیده است؟