Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شب برتری بزرگان فوتبال اروپا، تیم فوتبال اینتر در نبردی کلیدی پیروز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برتری تیم‌های اینتر، ناپولی، لیورپول و بارسلونا به پایان رسید. در گروه ششم مسابقات، اینتر در میزبانی از بوروسیادورتموند به برتری 2 بر صفر رسید تا با پیروزی در این نبرد حیاتی به صعود امیدوار بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارتینس پس از اینکه در دقیقه 23 اینتر را پیروز به رختکن فرستاد در دقیقه 81 یک پنالتی را از دست داد و کاندروا در دقیقه 89 گل دوم نرآتزوری را به ثمر رساند. در دیگر بازی این گروه، بارسلونا به دشواری با نتیجه 2 بر یک در زمین اسلاویاپراگ پیروز شد.

مسی در سومین دقیقه بازی بارسا را پیش انداخت و بوریل در دقیقه 50 گل تساوی میزبان را به ثمر رساند. در نهایت گل به خودی «اولیانکا» در دقیقه 57، برتری بارسلونا را رقم زد. میزبان بازی بسیار خوبی مقابل میهمان سرشناس به نمایش گذاشت و حداقل کسب مساوی حقش بود. والورده در این بازی شانس را با خود داشت. در این گروه، بارسلونا با هفت امتیاز بالاتر از اینتر و دورتموند چهار و اسلاویاپراگ یک امتیازی در رده اول است.

براساس این گزارش، در گروه پنجم رقابت‌ها، لیورپول به راحتی با نتیجه 4 بر یک در خانه خنک به پیروزی رسید. چمبرلین در دقایق 2 و 75، مانه در دقیقه 77 و صلاح در دقیقه 87 برای قهرمان اروپا و اودی در دقیقه 88 برای خنک گل زدند. ناپولی هم در زمین سالزبورگ به برتری 3 بر 2 رسید. مرتنس در دقایق 17 و 64 و اینسینه در دقیقه 73 برای ناپولی و هالاند در دقایق 40 و 72 برای سالزبورگ گلزنی کردند. در جدول گروه پنجم، ناپولی با هفت، لیورپول با شش، سالزبورگ با سه و خنک با یک امتیاز اول تا چهارم هستند.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه هفتم، بنفیکا در خانه 2 بر یک لیون را برد. در جدول این گروه، لایپزیگ با شش امتیاز بالاتر از زنیت و لیون چهار و بنفیکای سه امتیازی در صدر است. چهارشنبه شب همچنین در گروه هشتم، والنسیا و لیل به تساوی یک - یک رسیدند. در جدول گروه هشتم، چلسی و آژاکس با شش امتیاز بالاتر از والنسیا چهار و لیل یک امتیازی در رده اول است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز طرح انتقال آب خزر جنبش عدم تعهد طرح ملی مسکن جاستین ترودو شبنم نعمت زاده تابناک ورزشی لیگ قهرمانان اروپا مسی بارسلونا اینترمیلان کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز طرح انتقال آب خزر جنبش عدم تعهد طرح ملی مسکن جاستین ترودو شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو

در مهمترین بازی هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید، تیم فوتبال رئال مادرید پذیرای رقیب دیرینه‌اش بارسلونا بود و در نهایت موفق شد میهمان کاتالان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

هت‌تریک رئالی‌ها برای فتح کلاسیکوهای فصل در حالی رقم خورد که این بارسلونا بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ششم با گشودن دروازه حریف توسط آندریاس کریستنسن، پیش افتاد. برتری شاگردان ژاوی، اما تا زمانی ادامه داشت که مدافع آن‌ها کوبارسی در محوطه جریمه بارسا لوکاس واسکز را سرنگون و یک پنالتی را به میزبان تقدیم نکرده بود، پنالتی که وینیسیوس جونیور آن را به گل تساوی مادیدی‌ها تبدیل کرد.

بارسلونا در دقیقه ۲۸ یک بار دیگر توسط ستاره جوان خود لامین یامال، دروازه حریف را گشود، اما این بار VAR شادی ژاوی و شاگردانش را خراب کرد و حکم به مردود بودن این گل داد. کام بارسایی‌ها در واپسین دقایق نیمه نخست با مصدومیت هافبک هلندی‌شان فرنکی دیونگ و خروج اجباری او تلخ‌تر شد. با خروج دیونگ، پدری جانشین وی شد.

در نیمه دوم بارسلونا با تعویض‌های که ژاوی انجام داد موفق شد بار دیگر از حریف پیشی بگیرد و این بار فرمین لوپس بود که در دقیقه ۶۹ دروازه کهکشانی‌ها را باز کرد. در سناریویی مشابه به آنچه باعث رقم خوردن گل نخست رئال مادرید شد، بار دیگر مدافع کهنه‌کار این تیم لوکاس واسکز تیمش را به گل رساند و این بار او بود که در دقیقه ۷۳ در نقش گلزن ظاهر شد و وینیسیوس جونیور در نقش سازنده گل.

در حالی که به نظر می‌رسید که سومین دوئل رئال مادرید و بارسلونا در فصل جاری قرار است با تقسیم امتیازات تمام شود، جود بلینگام، همان کسی که در ال‌کلاسیکوی نیم‌فصل نخست هم بارسلونایی‌ها را شوکه کرد، در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده سومین گل رئال مادرید را به ثمر رساند و این بار هم لوکاس واسکزی که شاید حضورش در ترکیب اصلی برای برخی غیرمنتظره بود، در نقش سازنده گل ظاهر شد تا روی هر سه گل میزبان در این بازی نقش مستقیم ایفا کرده باشد.

به این ترتیب رئال مادرید که علاوه بر ال‌کلاسیکوی نیم‌فصل نخست لالیگا، نبردش با بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا را هم برده بود، با کسب بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش ۸۱ امتیازی شد و اختلاف خود را با حریف کاتالان به ۱۱ امتیاز افزایش داد. این در شرایطی است که تنها شش هفته دیگر به پایان فصل باقی مانده و شاید تنها چیزی شبیه به یک معجزه مانع از قهرمانی مردان کارلتو و رسیدن جام به بارسلونا شود.

در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید با ۸۱ امتیاز صدرنشین است، بارسلونا با ۷۰ امتیاز در رده دوم قرا ردارد، جیرونا با ۶۸ امتیاز سوم است و اتلتیکومادرید ۶۱ امتیازی هم رده چهارم را به خود اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2