Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@17:59:25 GMT

والورده: اسلاویا مثل گرگ حمله می کرد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۲۰۳۶

والورده: اسلاویا مثل گرگ حمله می کرد

ارنستو والورده در پایان بازی با اسلاویا اذعان داشت که تیمش با چاشنی شانس توانسته از زمین با سه امتیاز خارج شود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در سومین هفته لیگ قهرمانان امشب موفق شد اسلاویا پراگ را در ادن آرنا با نتیجه 1-2 شکست دهد و البته خوش شانس بود که تراشتگن با سیوهای فوق العاده خود مانع یک فاجعه دور از خانه دیگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا با این برد، حالا هفت امتیازی است و در صدر گروه خود قرار دارد.

 

 

 

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« انتظار داشتیم که اگر کار اسلاویا را تمام نکنیم، دقایق پایانی را بر ما سخت کند. در برخی مقاطع حاکم مطلق زمین بودیم. نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم ولی وقتی توپ را از دست می دادیم، حریف، بسیار خوب و سازماندهی شده حمله می کرد. در دقایق پایانی بیش از اندازه به ما فشار آوردند؛ هرچند زودتر از اینها می توانستیم کار را تمام کنیم. اسلاویا ریسکی بازی می کرد و با هشت بازیکن در حمله حاضر می شد. شرایط طوری بود که باید همه جانبه دفاع می کردیم.»

 

والورده ادامه داد:« باید راه پیروزی در این بازی ها را بلد بود و ما از این حیث تیم باتجربه ای بودیم. در زمین اما صبور نبودیم و با آسودگی خاطر کار نمی کردیم. همین باعث شد موقعیت های مسلمی را از دست بدهیم. از لحاظ موقعیت 100 درصدی ما برتر از اسلاویا بودیم؛ هرچند آنها هم شانس های گلزنی زیادی داشتند. آنها مثل گرگ بودند.»

 

 

 

 

تراشتگن:« او نه تنها در این بازی که در این فصل از لیگ قهرمانان، یک مهره کلیدی برای ما بوده است.»

 

مسی:« لئو بازیکنی است که در هر لحظه می تواند شرایط یک بازی را عوض کند. روز به روز شرایطش بهتر می شود و از بابت او نگران نیستم.»

 

 

 

 

  مارک آندره‌‌ ترشتگن ارنستو والورده (سرمربی) بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارنستو والورده سرمربی بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله آلوارو موراتا به رسانه‌ها: اعتبار من را خدشه‌دار نکنید

موراتا از شایعاتی که پس از جدال اسپانیا و برزیل برایش به وجود آمدند، خسته شده‌است

طرفداری | آلوارو موراتا که سال‌ها برای رئال مادرید بازی می‌کرد، در شب بازگشت به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با استقبال خوبی از سوی هواداران مواجه نشد. موراتا که به واسطه حضور در اتلتیکو مادرید و برخی مصاحبه‌ها نزد هواداران رئال مادرید منفور شده‌است، در جریان دیدار دوستانه برزیل و اسپانیا بارها از سوی هواداران هو شد و مورد اعتراض قرار گرفت.

دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟

برخی رسانه‌ها مدعی شدند موراتا در واکنش به سوت‌های هواداران، حرکات ناشایستی‌ را مقابل آن‌ها انجام داده و پس از بازی نیز قصد داشت با آن‌ها درگیر شود اما خود این بازیکن با انتشار یک استوری در اینستاگرام شایعات را تکذیب و این‌گونه به رسانه‌ها حمله کرد:

آقایان محترمی که در رسانه‌های ورزشی کار می‌کنید، لطفا از تلاش خود برای خدشه‌دار کردن اعتبار من دست بکشید. نمی‌خواهم به فرد یا رسانه خاصی اشاره کنم، متشکرم!

استوری آلوارو موراتا

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • نرخ جرائم رانندگی حادثه‌ساز ۵ برابر می‌شود
  • حمله آلوارو موراتا به رسانه‌ها: اعتبار من را خدشه‌دار نکنید
  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • آقای حداد! نقل چنار و پاجوش نیست
  • حمله به اسپانیایی‌ها: وینیسیوس بازهم شر به پا کرد!
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • وحشت از حمله داعش به المپیک پاریس