Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@14:29:38 GMT

اعتراف تاجر آمریکایی حامی ترامپ

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۲۰۸۵

اعتراف تاجر آمریکایی حامی ترامپ

آفتاب‌‌نیوز :

"عماد زبیری" سرمایه دار و تاجر آمریکایی از ایالت کالیفرنیا در دادگاه فدرال اعتراف کرد که به دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و برخی دیگر از سیاستمداران برای تغییر سیاست خارجه واشنگتن کمک های مالی پرداخت کرده است.

به گزارش شبکه یو اس تودی، زبیری در جلسات دادگاه تصدیق کرد که به مشتریان بین المللی و نمایندگان دولت های خارجی قول داده است که می تواند سیاست خارجی آمریکا را به روش هایی تغییر دهد که سود آنان تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"نیک هانا" دادستان ایالت متحده در بیانیه ای اعلام کرد: عماد زبیری با ترسیم چهره ای چند وجهی توانست برای مدتی شخصیت اصلی خود به عنوان نماینده از طرف کشورهای خارجی را پنهان کند و از طریق روش های خیریه و کمک های مالی به نماینده مشتری های خارجی تبدیل شود.

به گفته هانا، زبیری با تاسیس یک شرکت صوری، کمک های مالی از مشتریان خارجی دریافت و سپس پول ها را با پیشبرد اهداف مشتریان خود در کمپین های سیاسی آمریکا هزینه می کرد.

گرچه کمک مالی زبیری به کمپین انتخاباتی ترامپ در پرونده کیفری وی بیشتر به چشم می آید، اما در پرونده وی نام بسیاری از نمایندگان از احزاب دموکرات و جمهوری خواه از جمله سناتور لیندسی گراهام، راند پاول و کریستین سیئنا نیز مشاهده می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تاجر آمریکایی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره بازداشت دانشجویان معترض به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه در دانشگاه‌های این کشور نوشت: گزارش‌های خبری درباره سرکوب و بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی توسط پلیس این کشور به دلیل حمایتشان از مردم فلسطین، نقض خشونت‌بار حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که برای افکار عمومی سراسر جهان نگران‌کننده است.

تجمع دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

کنعانی افزود: ضرورت دارد که دولت آمریکا در عین پایبندی به وظایف حقوق بشری خود، آزادی بیان و تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به خواسته‌ها و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد.

بازداشت دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

در ادامه پیام سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مطرح شد: نقش اصلی و حمایت‌گرانه دولت آمریکا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین با ایجاد فضای خفقان‌آور و فرونشاندن صدای معترضان پاک نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • دانشگاه یا پادگان؟ | رسوایی آمریکایی در برخورد خشونت‌بار با دانشجویان حامی فلسطین
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟