Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@12:18:29 GMT

این جنگ برای کُردها نفرین است!

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۲۲۹۲

این جنگ برای کُردها نفرین است!

نوید محمدزاده گفت: اتفاقاتی که در منطقه کردستان سوریه افتاده بسیار نگران کننده است و جامعه جهانی باید به آن واکنش نشان دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نوید محمدزاده در اکران و بررسی مستند «زمناکو» به کارگردانی مهدی قربان‌پور گفت: من خیلی از بابت دیدن فیلم «زمناکو» خوشحالم و حالم با دیدن این فیلم دگرگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم به قلب انسان چنگ می‌زند. فیلم نگاه انسانی به موضوع جنگ دارد و از جنبه‌های دراماتیک بسیار قابل توجه است. واقعیتش اگر فیلم زبان کردی نداشت حتما می‌توانست نماینده ایران در اسکار باشد. من افتخار می‌کنم که چنین مستندی درباره کردها در سینمای ایران ساخته شده است.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که در منطقه کردستان سوریه افتاده بسیار نگران کننده است و جامعه جهانی باید به آن واکنش نشان دهد. ما نمی‌توانیم به موضوعات انسانی و خصوصا مردم کرد بی اعتنا باشیم. این جنگ برای مردم کرد مثل یک نفرین است. قطعا این فیلم برای تاریخ سینمای ما بسیار با ارزش است و شاید سال‌ها بعد فیلمی ساخته شود که جای تصویر صدام و داعش تصویر کسانی که امروز به مردم کردستان ظلم می‌کنند در آن دیده شود.

بیشتر بخوانید: پشت صحنه جالب از «درخونگاه»/ببینید نوید محمدزاده با دو فیلم در برزیل

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اکران داعش سینما زمناکو نوید محمدزاده کردستان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۳ هزار نفر برای دیدن فیلم‌های نوروزی به سینما‌های خراسان رضوی رفتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، به نقل از سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا)، همزمان با نوروز امسال فیلم‌های آپاراتچی، بی بدن، پرویز خان، تمساح خونی، آسمان غرب و ایلیا جستجوی قهرمان و نوروز در سینما‌های کل کشور از جمله سینما‌های استان خراسان رضوی به نمایش درآمد.

از ابتدا تا هفتم فروردین ماه مجموع فروش کل فیلم‌ها در سینما‌های خراسان رضوی ۶۹ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال بوده است.

در این مدت سینما‌های خراسان رضوی ۱۱۲ هزار و ۷۸۴ نفر مخاطب داشتند که هفت فیلم جدید امسال را در سه هزار و ۷۷۵ سانس به تماشا نشستند.

۱۴ سینما با ۷۷ سالن در خراسان رضوی دایر است.

دیگر خبرها

  • عبدالله سیدران نویسنده بوسنیایی درگذشت
  • وعده رفع تورم و بیکاری در کردستان
  • دو هزارو ۵۰۰ زائر نوروزی از اماکن متبرکه استان دیدن کردند
  • بهار با نوید «تکم چی» صفا دارد
  • عکس| ثبت تصویر یک زاغ سفید کمیاب
  • نگاه همیلتون به W۱۵ مرسدس؛ خودروی نفرین شده!
  • ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی ساخته می‌شود
  • ۱۱۳ هزار نفر برای دیدن فیلم‌های نوروزی به سینما‌های خراسان رضوی رفتند
  • تیپ جدید و نارنجی فرشته حسینی در تعطیلات سال نو + عکس
  • عکس| استوری متفاوت فرشته حسینی برای عید نوروز