Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@18:49:47 GMT

آزار جنسی؛ امری شایع در محیط کار اهالی نیویورک

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۲۳۰۵

صراط:

نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که آزار و اذیت جنسی در محیط کار، امری شایع در نیویورک به شمار می‌آید.

به گزارش میزان با وجود اینکه تعهد در خصوص آزار و اذیت جنسی در محیط کار نیویورک بیشتر شده اما هنوز هم نیاز است تا اقدامات بیشتری برای رفع این معضل صورت بگیرد.
یکی از اعضای دانشگاه کرنل، می‌گوید نتایج بدست آمده در این نظرسنجی نشان می‌دهد که میلیون‌ها نفر از شهروندان نیویورک قربانی آزار و اذیت جنسی در محیط کار شده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۱.۹ درصد از کارمندان در این نظرسنجی گفته‎اند که آزار و اذیت جنسی در محیط کار باعث شده تا محل کار آنان به محیطی غیرقابل تحمل تبدیل شود. ۳۱.۱ درصد از زنان و ۱۸.۹ درصد از مردان نیویورکی دست کم یک نوع از این مزاحمت‌ها در محل کار را تجربه کرده‎اند.

بر اساس این نظرسنجی ۹.۹ درصد از کارمندان رنگین پوست و اسپانیایی تبار و ۸.۵ درصد از سفید پوستان غیر اسپانیایی آزار و اذیت جنسی در محیط کار را تجربه کرده‎اند.

این نظرسنجی همچنین می‎گوید که ۳۸.۹ درصد از کارمندانی که در محیط کار خود مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته گفته‎اند که این نوع از مزاحمت‌ها بر شغل آن‌ها به شدت تاثیر گذاشته است. ۴۸.۹ درصد از کارمندان تاثیر آزار و اذیت جنسی بر روی عملکرد شغلی را گزارش دادند.

بر اساس این گزارش، ۸۳.۴ درصد از ساکنان نیویورک بر این باورند که مسئولان این ایالت باید اقدامات بیشتری برای رسیدگی به آزار و اذیت جنسی انجام بدهند. بیشتر شهروندان نیویورک معتقدند هنوز اقدامات مهمی از سوی مسئولان برای رفع این معضل صورت نگرفته است.

به گفته اعضای دانشگاه کرنل، رویکرد جامعه آمریکا برای حل مسئله مهم آزار و اذیت جنسی باید تغییر کند و به این موضوع به عنوان یک مسئله عمیق و ریشه‌ای و نه سطحی بنگرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آزار جنسی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان

 علی سالاروند با اشاره به اضافه شدن سه پاسگاه محیط‌بانی به پاسگاه‌های استان لرستان گفت: امسال یک پاسگاه محیط‌بانی در منطقه تشکن در جنوب سفیدکوه خرم‌آباد، یک پاسگاه در شهرستان سلسله (ورودی گرین) و یک پاسگاه نیز در قالی‌کوه الیگودرز افتتاح می‌شود.

وی افزود: پاسگاه سفیدکوه و سلسله در نیمه اول سال و پاسگاه قالی‌کوه نیمه دوم سال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه پاسگاه محیط‌بانی سلسله هم‌اکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود، گفت: پاسگاه تشکن یا پیرشمس‌الدین نیز هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سالاروند با اشاره با اینکه پاسگاه قالی‌کوه در منطقه بزنوید الیگودرز واقع شده که هم اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در شاداب کوه نیز به یک پاسگاه محیط‌بانی نیاز داریم تا شبکه پاسگاهی استان تکمیل شود.

وی بیان کرد: لرستان هم اکنون ۱۵ پاسگاه ثابت محیط‌بانی دارد که با افتتاح سه پاسگاه خرم آباد، سلسله و الیگودرز و همچنین ساخت پاسگاه شاداب کوه تعداد پاسگاه‌های ثابت به ۱۹ مورد می‌رسد و دو پاسگاه سیار نیز در استان فعالیت دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • (ویدئو) آزار حیوانات گران می‌شود!