Web Analytics Made Easy - Statcounter

  بهروز نعمتی به لزوم احزاب شناسنامه‌دار برای تقویت شایسته‌سالاری در کشور اشاره کرد و گفت: من فکر می‌کنم در موضوعات سیاسی نوع نگاه افراد به بحث‌های شایسته‌گرینی متفاوت است و هر کسی از ظن خود موضوعات را نگاه می‌کند.

اخبار سیاسی- وی در ادامه افرود: معتقدم خیلی از اتفاقاتی که الان در قالب انتخابات می‌افتد، حتما از روی شایسته‌گزینی است، حالا بعضا ممکن است که مورد تایید بنده و یا جریان بنده نباشد که البته این بحث‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته 400 حزب فعال در کشور وجود داشت

عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: بنابراین اینکه بگویند که ما نسبت به شایسته سالاری حرف‌هایی را می‌زنیم و اما در بعضی جاها نقص هایی وجود دارد، قطعا این موضوعات ممکن است وجود داشته باشد.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در رابطه با تعداد احزاب فعال در کشور گفت: قبلا بیش از 400 حزب فعال در کشور داشتیم که در حال حاضر حول و حوش 120حزب فعال در کشور که در واقع با تایید وزارت کشور درجه فعالیت خود را فعال کردند، وجود دارد که بین سه جریان کشورهم تقریبا تقسیم شده‌اند و حدودا برابر هم هستند.

اگر قرار است کشور بهتر اداره شود، باید به سمت نظام حزبی برویم

نعمتی به تاثیر شناسنامه‌دار کردن احزاب بر شایسته‌سالاری در مناصب محتلف کشور تاکید کرد:  من معتقدم چاره‌ای جز این نداریم که به سمت نظام حزبی برویم و باید این اتفاق بیفتد؛ چرا که اگر قرار است، مملکت بهتر اداره شود و مسئولان پاسخگو باشند به اعتقاد من احزاب می‌توانند این کار را انجام دهند که در واقع پاسخگوی مردم هم باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: بنابراین اگر الان کسی رئیس جمهور و یا نماینده مجلس می‌شود و می‌گوید که من خودم بودم و حزبی و مجموعه‌ای نبود که بخواهد از من حمایت کند و از توانمندی‌های خودم بهره جستم تا به این مقام رسیدم به دلیل نبود احزاب شناسنامه‌دار در کشور است.

وجود احزاب شناسنامه‌دار، شایسته‌سالاری در کشور را تقویت می‌کند

 عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت:  به اعتقاد من اگر به  سمتی برویم که احزاب موجود در کشور را تقویت کنیم و احزاب پاسخگو باشند، حتما این مسئله می‌تواند شایسته سالاری را تقویت کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات شمیرانات وزارت کشور نماینده مردم در مجلس رئیس جمهور انتخابات بهروز نعمتی احزاب شناسنامه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؛ عصبانیت شهروندان از مسئولان

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899372

دیگر خبرها

  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • ببینید | تصاویری از خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؛ عصبانیت شهروندان از مسئولان
  • محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!
  • پیشنهاد پزشکیان به مسئولان بعد از فعال شدن گشت ارشاد
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • شناسنامه‌دار شدن۳۰ درصد باغات جویبار
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  • تأکید رئیسی بر نقش مجالس ایران و پاکستان در ارتقای روابط