Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اینترنتی سازمان ملل متحد، لینک در گزارشی که چهارشنبه شب به مجمع عمومی این سازمان ارائه کرد، افزود: شرایط کنونی که اسرائیل بوسیله سیاست اشغال و الحاق سرزمین ها به خاک خود در پیش گرفته است، بدون دخالت مجامع بین المللی همچنان ادامه خواهد داشت.

گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل متحد تصریح کرد:جامعه جهانی قطعنامه‌ها و بیانیه‌های متعددی را در محکومیت اشغالگری اسرائیل صادر کرده اند، اما مدت‌هاست، فعل با عمل منطبق نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینک گفت:اشغالگری اسرائیل با قدمت ۵۲ سال، طولانی ترین اشغالگری در تاریخ جهان معاصر است، اقدامی که با مصونیتی همراه است که نظامیان اشغالگر اسرائیل از آن برخوردار هستند.

وی ادامه داد: تکیه اسرائیل بر روی ضعف اراده سیاسی جامعه جهانی بویژه کشورهای غربی و صنعتی استوار است و آنها اقدامی برای پایان‌دادن به اشغالگری کامل رژیم تل آویو انجام نمی‌دهند.

گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل اظهار کرد: مادامی که اسرائیل دست از اقدام اشغالگرانه خود نکشد، جامعه جهانی باید تدابیر خود علیه رژیم تل آویو را اجرا و آن‌ها را شدیدتر کند.

لینک شرایط انسانی در نوار غزه را وخیم توصیف کرد و با اشاره به راهپیمایی بزرگ بازگشت افزود: از مارس ۲۰۱۸ تاکنون بیش از ۲۰۰ فلسطینی توسط نظامیان اسرائیلی کشته شدند.

گزارشگر حقوق بشر سازمان مل در پایان خواستار توجه بیشتر جامعه جهانی به تخریب منازل فلسطینی‌ها و احداث واحدهای جدید شهرک‌سازی در کرانه باختری و بخش شرقی قدس توسط رژیم تل اشغالگر شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد قدس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد

لیبرمن رئیس حزب «اسرائیل بیتنو» و وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی در این باره، گفت: ۲۰۰ روز پس از آغاز جنگ پنج موشک به «سدیروت» و ۲ موشک به پایگاه «زیکیم» پرتاب شد، این یک روز واقعی نبرد در شمال با حملات مداوم و به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در «عکا» و «کریات شمونه» بود و این درحالی است که همچنان ۱۳۳ ربوده شده (اسرای صهیونیست) هنوز در دست حماس هستند.

وی با اشاره به آغاز عید یهودیان موسوم به «پسح» در این شرایط، افزود: این عید آزادی نیست، این هرج و مرج است و زمان آن فرا رسیده است که رهبران (رژیم) اسرائیل مسئولیت را بر عهده بگیرند و به خانه خود بازگردند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای تلافی این حملات غیرنظامیان را در شهرک‌ها و روستا‌های جنوب لبنان هدف قرار می‌دهد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • طوفان الاقصی| مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • نتانیاهو: در روز‌های آینده فشار نظامی بر حماس بیشتر می‌شود
  • کنعانی: رژیم صهیونیستی مسول قتل‌عام و دفن دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر غزه است
  • ادعای نتانیاهو برای فشار نظامی بر حماس