Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در یادواره ۱۰۱ شهید والامقام دهستان کسمای شهرستان صومعه سرا در مسجد امام موسی کاظم (ع) با تسلیت ایام اربعین، رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: انقلاب اسلامی که در تاریخ معاصر شکل گرفت، بعثتی عظیم پس از بعثت پیامبر خدا (ص) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به تاثیر انقلاب اسلامی پس از بعثت پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی بعثتی بود که نظام پوشالی ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را محو و دنیای قدرت طلب غرب و شرق را متلاشی کرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه هرگز در خیال قدرت‌های سطله جو نمی‌گنجید که انقلاب اسلامی در ایران اتفاق بیفتد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ادامه دهنده بعثت پیامبر (ص) است.

آیت الله فلاحتی به نفوذ معنوی انقلاب اسلامی بین ملت‌ها اشاره کرد و گفت: آنچه در انقلاب اسلامی زایش یافته و دنیای معاصر را تحت تاثیر قرارداده باید در بعثت پیامبر اسلام (ص) جست و جو کرد.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با مکانیزم و رفتاری جدید در معادلات بشری به افول قدرت‌های سلطه گر پرداخته است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به افول موریانه‌ای آمریکا، بیان کرد: پس از متلاشی شدن اتحاد جماهیر شوروی، امروز روسیه خود را مدیون جمهوری اسلامی می‌داند.

آیت الله فلاحتی، صبر و تقوا را دو ویژگی جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: صبر و تقوا تنها در درون جامعه و امت اسلامی یافت می‌شود.

او با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس با نگاه و گفتار نافذ امام (ره) به جبهه‌ها رفتند، افزود: خانواده شهدا از تقدیم جوانان خود برای حفظ انقلاب اسلامی پشیمان نیستند و این امر برای قدرت‌های استکباری دردآور است.

امام حمعه رشت به اعمال تحریم‌ها و فشار‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: اگر تحریم‌های مذکور علیه هر کشوری اعمال می‌شد آن را متلاشی می‌کرد.

آیت الله فلاحتی، اقتدار جمهوری اسلامی را در سایه صبر و تقوا دانست و بیان کرد: ایران اسلامی با اقتدار در برابر قدرت‌های پوشالی ایستاده است.

وی با بیان اینکه فرشتگان الهی ملت ایران را حمایت می‌کنند، تصریح کرد: خداوند در قرآن وعده داده هر امتی از خداوند حمایت کنند از او پشتیبانی می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در گیلان به حضور بیش از ۱۵ میلیونی جمعیت در اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و یادآور شد: هیچکدام از رسانه‌های غربی سر دادن ندای لبیک یا حسین (ع) را انعکاس ندادند.

آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه ملت ایران در سایه صبر و تقوا به اقتدار رسیده است، خاطرنشان کردد: اگر صبر و تقوا داشته باشیم ملتی در تراز جامعه اسلامی خواهیم شد.

او بر توجه مسئولان به خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: به همه متولیان عرض می‌کنم در برابر خانواده شهدا زانوی تواضع بزنید.

امام جمعه رشت، شهیدان را منشا اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: خود را مدیون خانواده شهدا می‌دانیم.

انتهای پیام/آ

متولیان در برابر خانواده شهدا زانوی تواضع بزنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهدا شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور صبح چهارشنبه در مراسم روز ارتش با گرامیداشت روز ارتش آن را روز تجلیل از ارتشیان دانست که در طول تاریخ انقلاب اسلامی، روزهای بزرگی و به یادماندنی برای ایرانیان رقم زده است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی مردمی‌ترین ارتش دنیا است و ولایتپذیری و مردم پایه بودن در صحنه‌های مختلف را به اثبات رسانده است.

وی نقش ارتش را در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده ندانست و افزود: حضرت امام راحل مدال افتخار رضایت را بر سینه ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بستند و ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی، همانند برق و صاعقه بر سر توطئه گران وارد آمد.

وی ادامه داد: ارتش در حماسه هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح و مردم برابر همه جهانخواران ایستادند و اتحاد روز افزون نیروهای مسلح سبب عصبانیت دشمنان شده است.

استاندار مازندران با عنوان اینکه نیروهای مسلح از عناصر قدرت جمهوری اسلامی در منطقه به شمار می‌روند، افزود: نیروهای مسلح به برکت جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مکتبی و اسلامی هستند و قدرت آنان برگرفته از ایمان، فرماندهی هوشمندانه و مردمی بودن است.

حسینی پور گفت: ارتش با رویکرد معنوی و ارزشی دچار دگرگونی اساسی شده و به انواع تجهیزات مدرن و هوشمند مجهز شده است و در کنار سایر نیروهای مسلح دارای استقلال تصمیم گیری و اراده در انجام کار است.

وی گفت: اقتدار نیروهای مسلح هیمنه دشمنان را که برای ملت ایران شاخ و شانه می کشند، درهم می شکن د و امنیت و اقتدار ایران اسلامی بر پایه نیروهای مؤمن و مقتدر هرگز قابل خدشه و شکست نخواهد بود و چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی در روزهای اخیر بوده است.

وی از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران با همکاری نیروهای مسلح در حمله به رژیم کودک کش صهیونیستی اثبات حفظ حریم کشور دانست و گفت: این عملیات چندلایه در جهان بی نظیر بوده است و مناطق نظامی رژیم کودک کش صهیونیستی را در هم کوبید.

کد خبر 6080574

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است