Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@15:15:50 GMT

بازیکنی که اشک مسی و رائول را درآورد!

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۲۶۳۲

بازیکنی که اشک مسی و رائول را درآورد!

امباپه مقابل کلوب بروخه هت‌تریک کرد و موفق شد با شکستن رکورد لیونل مسی جوانترین بازیکنی شود که در لیگ قهرمانان 15 گل به ثمر برساند. عمر مومنی با انتشار کارتونی در سایت گل به این موضوع پرداخت.

 

 

 .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در روستای میلاجرد/ فامنین بالگرد اورژانس هوایی را به پرواز درآورد

ایسنا/همدان مدیر اورژانس فامنین از انفجار حادثه منزل مسکونی در روستای میلاجرد این شهرستان خبر داد.

مجید نقوی در تشریح این حادثه اظهار کرد: در ساعت ۱۰ و ۳۳ دقیقه صبح امروز به دنبال گزارش حادثه انفجار منزل مسکونی در روستای میلاجرد شهرستان فامنین، بلافاصله کارشناسان اورژانس پایگاه آزادراه این شهرستان به محل فوریت اعزام شدند 

وی افزود:در این حادثه به علت نشت گاز و انفجار منزل مسکونی ، خانمی ۲۶ ساله دچار سوختگی و کاهش سطح هوشیاری شده بود.

سوپروایزر مرکز اورژانس هم بیان کرد: به محض حضور کارشناسان اورژانس فامنین در محل حادثه با توجه به شرایط بالینی بیمار، درخواست اعزام بالگرد هوایی شد که سریعا هماهنگی لازم بعمل آمد و بالگرد اورژانس هوایی به سمت فامنین به پرواز درآمد .

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، قهرمانی افزود: بعد از تحویل بیمار به تیم اورژانس هوایی، مددجو در مدت زمان ۱۰ دقیقه از آزاد راه همدان_ساوه به بیمارستان سوختگی بعثت اعزام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در روستای میلاجرد/ فامنین بالگرد اورژانس هوایی را به پرواز درآورد
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • در اولین شب آزادی: دنی آلوز دلی از عزا درآورد
  • ◄ کیفیت جاده های شمال داد رانندگان را درآورد