Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:57:38 GMT

سود عملیاتی شرکت مخابرات ایران رشد پیدا کرده است

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۲۷۳۰

سود عملیاتی شرکت مخابرات ایران رشد پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق، اظهار داشت: با انتشار اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای تلفیقی دوره ۶ ماهه منتهی به پایان شهریور ماه، شاهد رشد ۱۹ درصدی درآمدهای عملیاتی و رشد ۴ درصدی بهای تمام ‌شده درآمدهای عملیاتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت مخابرات ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۳۹۸ با نماد اخابر و با سرمایه ثبت شده ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماهه در سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال جاری مبلغ ۳۴۱,۴۶۶ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

مهندس سیدمجید صدری با تشکر از نقش حمایتی هیات مدیره، سهامداران عمده شرکت، مجموعه وزارت ارتباطات و به ویژه مهندس آذری جهرمی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستیابی به این روند رو به رشد، افزود: نماد اخابر در مدت مشابه سال قبل، ٧ ریال زیان برای هر سهم شناسایی کرده بود و در این مدت، رشد و جبران مناسبی برای شرکت در این حوزه مهم اتفاق افتاده است.

وی با قدردانی از تلاش مجموعه همکاران و تمام کارکنان شرکت در رقم زدن این پیشرفت محسوس، اضافه کرد: جمع دارایی های شرکت نیز در این بازه زمانی با رشد ۸ درصد مواجه شد و سود تلفیقی مخابرات در مجموع به ۴٠٢ ریال رسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بیان کرد: در بخش درآمدهای عملیاتی، رشد ۱۹درصدی و ١١ درصدی در سایر درآمدهای عملیاتی و هم چنین کاهش ۵٠ درصدی در هزینه‌های مالی رخ داده است.

کد خبر 4754920

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران مخابرات منطقه کردستان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر ایلام زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف استانداری سمنان شیراز بازگشت زائران اربعین موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه برنامه عملیاتی کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی های تصادفات

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی از ارائه برنامه عملیاتی کاهش سالانه ۱۰ درصدی جان باختگان تصادفات بر اساس برنامه هفتم توسعه در شورای عالی هماهنگی و ایمنی حمل و نقل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در ﻧﺸﺴﺖ ۱۳۵ ﻛﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ایمنی راه های کشور که در ساختمان دادمان با حضور اعضای این کمیسیون برگزار شد، به ابلاغ احکام برنامه هفتم توسعه در خصوص کاهش سالانه ۱۰ درصدی جان باختگان تصادفات جاده ای اشاره کرد و تحقق آن را به عنوان یکی از نقاط آسیب، جدی دانست که باید در کانون برنامه ریزی دستگاه های مسئول قرار گیرد.

بذرپاش بیان کرد: این مهم با تأکید رئیس جمهور به عنوان یک کارویژه در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

وی گفت: در نوروز ۱۴۰۳، هماهنگی میان دستگاه ها با کاهش جان باختگان جاده ای در طرح نوروزی همراه شد که آمار نهایی آن توسط مراجع مسئول اعلام خواهد شد؛ اما حتی یک جان باخته هم زیاد است و باید برای پیشگیری از آن تدابیری اتخاذ کرد.

مهرداد بذرپاش افزود: تحقق هدف گذاری کاهش ۱۰درصدی برنامه هفتم توسعه به عنوان نقشه مسیر، ایمنی بخشی به راه های کشور، در رأس سیاست های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی رفع نقاط پرتصادف را یکی از اصلی ترین محورهای کار وزارت راه و شهرسازی دانست و گفت: در همین راستا در سال گذشته ۷۲۵ نقطه پر تصادف رفع شد و طبق هدف گذاری انجام شده با مجموعه پلیس، ۴۲۵ نقطه پر تصادف دیگر تا پایان دولت برطرف خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه هماهنگی و انسجام میان دستگاه های اقدام کننده و مسئول در کاهش تعداد جان باختگان تصادفات، به اقدامات هماهنگ دستگاه ها اشاره کرد و افزود: از جمله این موارد، امدادرسانی های فوری به سانحه دیدگان تصادفات رانندگی، رساندن هرچه سریع تر آن ها به مراکز پزشکی و ارائه خدمات درمانی به هنگام و اثربخش، برنامه های تبلیغی و ترویجی با هدف هشدار به رانندگی پر خطر، اعمال قانونی جرایم رانندگی برای کسانی که قوانین و الزامات رانندگی ایمن را رعایت نمی کنند و جان خود و دیگران را به خطر می اندازند، است.

بذرپاش ادامه داد: پیگیری توسعه ناوگان، کنترل سرعت و رفتارهای شبکه حمل و نقل عمومی کشور با استفاده از سامانه های هوشمند مثل سامانه سپهتن که باید در آینده توسعه بیشتری یابد، به صورت توامان می تواند به سفر ایمن در جاده ها منجر شود.

ﻧﺸﺴﺖ ۱۳۵ ﻛﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ایمنی راه های کشور با دستور کار ارائه گزارش عملکرد دستگاه ها در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ و ارائه پیشنهاد و برنامه عملیاتی در راستای تحقق کاهش ۵۰ درصدی جان باختگان در طول برنامه هفتم توسعه (سالی ۱۰ درصد) توسط دستگاه های مسئول و عضو کمیسیون برگزار شد

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال
  • رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • راز‌های ناگفته از تورم منفی ۱۰ درصدی افغانستان
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان
  • کیفیت و پایداری درآمدهای مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • ارائه برنامه عملیاتی کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی های تصادفات
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس