Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:03:58 GMT

دستبند پلیس اهواز به دست سارقان منزل

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۲۸۴۲

دستبند پلیس اهواز به دست سارقان منزل

سرهنگ محسن دالوند در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی از نقاط مختلف شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۶ موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی دو سارقان حرفه ‌ای منزل در رابطه با سرقت های به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی زیادی کشف و سارقان ضمن اعتراف به جرم خود به ۱۳ فقره سرقت منزل از نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

سرهنگ دالوند با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی بیان کرد: همکاری مردم با پلیس عامل مهمی در توسعه امنیت پایدار است.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد تا موارد مشکوک را از طریق شماره تماس ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 4754917

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی خوزستان دستگیری سارق اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر ایلام زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف استانداری سمنان شیراز بازگشت زائران اربعین موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند