Web Analytics Made Easy - Statcounter

سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی فردا در بوشهر یک سوپرایز ویژه دارد و آن هم استفاده از یک بازیکن ایرانی در کنار علیپور به جای جونیور است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی فردا در بوشهر یک سوپرایز ویژه دارد و آن هم استفاده از یک بازیکن ایرانی در کنار علیپور  به جای جونیور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس مشاوره های کادر ایرانی بالاخره کار ساز شد و در تمرینات اخیر پرسپولیس کالدرون در بین نفرات تیمش به دنبال این بوده که کدام بازیکن را در کنار علی علیپور در خط حمله قرار دهد تا بلکه مشکل گلزنی تیم خود را حل کند.

 نفراتی چون مهدی ترابی، فرشاد احمدزاده و وحید امیری از جمله نفراتی بوده‌اند که کالدرون به تناوب از آنها در خط حمله تیمش استفاده کرده و یکی از این نفرات در بوشهر به‌عنوان زوج علیپور به میدان خواهد رفت. گفته می شود کریم باقری فردی بوده که در این باره با کالدرون در چند نوبت صحبت کرده و توانسته با کمک احتمالی پیروانی این مهم را محقق کند.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی سوار بر بازی بود/ علیپور پشت پنالتی سرد شد/ بازیکنان با وسواس بیشتری خریداری شوند پرسپولیس مثل منچستر است/ ترابی کنار علیپور غوغا می‌کند/ عالیشاه و حسینی جایشان روی نیمکت نیست!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امیری احمدزاده ترابی علیپور جونیور کالدرون بازی فردا پرسپولیس پرسپولیس شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!

 

طرفداری | به نظر می رسد قهرمان لیگ 23 یکی از تیم های استقلال یا پرسپولیس خواهد بود.

هفت فینال تا پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده و در برنامه آن تایم امروز مسیر سرخابی ها برای رسیدن به قهرمانی را بررسی کردیم و اینکه کار کدام تیم برای رسیدن به جام قهرمانی راحت تر است.

نکته اینکه با توجه به قوانین سازمان لیگ، بعد از امتیاز، بازی رو در رو ملاک تعیین قهرمان است و با توجه به اینکه گل زده در خانه حریف در بازی رو در رو اهمیت ندارد، بازی رو در روی سرخابی ها مساوی است.

پس تفاضل گل و گل زده معیارهای بعدی تعیین قهرمان هستند که اگر در این دو هم مساوی شوند، یک بازی در زمین بی طرف بین دو تیم برگزار می شود تا قهرمان مشخص شود که این موضوع می تواند تاریخی باشد.

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

دعوت می کنیم برنامه آن تایم این هفته را تماشا کنید...

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست