Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عزیزاله مهدیان در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان پلدختر اظهار داشت: لرستان در زمینه بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده پیشتاز است و سرعت کار در مقایسه با هفته‌های گذشته پیشرفت مطلوبی داشته و عملیات اجرای سقف بسیاری از منازل به انجام رسیده است.

وی گفت: بازسازی واحدهای مسکونی در لرستان بر اساس برنامه زمان‌بندی درحال انجام است و امیدواریم احداث واحدها تا قبل از پایان امسال انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیان ادامه داد: بازسازی دیواره ساحلی روستاهای «چم‌مهر» و «بابازید» در حال انجام است و بازسازی دیواره ساحلی پلدختر تا پایان سال به اتمام خواهدرسید.

سیل فروردین ماه امسال بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان به زیرساخت ها و بخش های مختلف استان لرستان خسارت وارد کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل پلدختر بنياد مسكن انقلاب اسلامی سیل لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۴۰ باب واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز که از ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت کاری دارند، در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه ساخت ۵۰۰ واحد دیگر نیز به این واحدها برای مددجویان افزوده می‌شود، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای ساخت هر باب واحد مسکونی ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت کرده است.

مبشری اظهار داشت: این واحدهای مسکونی با همکاری کمیته امداد، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی ساخته شده و کمیته امداد استان در مجموع ۸۵ میلیارد تومان به صورت بلاعوض به مالکان این واحدها پرداخت کرده است.

وی افزود: ۴۸ هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و از این تعداد شش هزار خانوار مددجو نیاز به منزل مسکونی دارند.

کد خبر 6079138

دیگر خبرها

  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ تخلیه آب از واحدهای مسکونی و اسکان اضطراری ۶۶۳ نفر
  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • پله‌های برقی تهران بالاخره نونوار می‌شود
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • طرح تدقیق حریم گسل‌های شهر گرگان به اتمام رسید
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۹۴۰ باب واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • نقشه حریم گسلی ۶ شهر ایران تهیه شد