Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نتیجه گیری تیم بر حضور هر بازیکنی در ترکیب اولویت دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا محمد پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم و برد شاگردان کالدرون برابر تیم پیکان به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه پرسپولیس در بازی با تیم پیکان توانست 3 امتیاز بازی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی که هواداران حضور نداشتند و امیدواریم دیگر شاهد این موضوع نباشیم، نمی دانم هوادار چرا باید محروم شود، به خاطر آنچه که مشخص نیست از سوی چه افرادی انجام شده است.

بازیکن سابق سرخ‌پوشان پایتخت درباره بازی فردا پرسپولیس با شاهین شهرداری بوشهر و اینکه سرمربی موقت آیا به سود پرسپولیس است یا خیر اظهار داشت: نکته مثبت ومنفی دارد این موضوع، نخست اینکه نکته مثبت این است که شاید پرسپولیس بتواند با به کارگیری تاکتیکی متفاوت به راحت گلزنی کند. اما نکته منفی این است که این تیم می خواهد نشان دهد توانایی بالایی دارند. بازیکنان این تیم که تازه به لیگ برتر آمده اند برای مطرح کردن خودشان این بازی را فرصت می دانند. البته پرسپولیس علاوه بر شاهین باید با آب وهوا نیز بجنگند. من شک ندارم پرسپولیس اگر حریف را دسته کم نگیرد، از بوشهر دسته پر باز خواهد گشت.

مدافع راست پای دهه 80پرسپولیس پیرامون تغییرات در این پست و اینکه به نظرش آیا حضور شیری در بازی بهتر است یا نعمتی و اینکه گفته می شود ماهینی در دو بازی که به میدان آمده تیم نتیجه را واگذار کرده و هنوز آماده بازی نیست عناون کرد: به نظر من مهمترین نکته که هواداران باید به آن توجه کنند، این است که باید به کالدرون هم به اندازه برانکو زمان بدهند و از او حمایت تمام قد داشته باشند. در هر تیم خط دفاع مهمترین خط است که معمولا ترکیب آن ثابت است. دفاع راست یک پست 100 درصد تخصصی است و فردی که در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس می خواهد در این پست بازی کند باید تجربه و تخصص بازی در این بخش و انجام برخی اصول مهم مانند تایمینگ را به بهترین نحو انجام دهد.

وی در همین رابطه ادامه داد: معتقدم دفاع باید ثابت باشد. شیری بازیکن بسیار خوبی است، البته نعمتی هم در این پست خوب بوده، درباره ماهینی هم باید بگویم او رباط صلیبی پاره کرده بود و زمان می خواهد تا به شرایط آرمانی برسد. از طرفی امیدوارم کالدرون هر چه زودتر به ترکیب اصلی خود دست پیدا کند.

محمد درباره موضوع خط حمله و برخی پیشنهادات درباره جایگزینی امیری، نعمتی و ترابی کنار علیپور و بحث دیگر درباره حضور سیدجلال در ترکیب تاکید کرد: من در جریان موضوع قرارداد بازیکن برزیلی و زدن 5 گل در نیم فصل نیستم. به نظر من او در تمام فصل هم نمی تواند 5 گل بزند. ضمن اینکه علیپور بازیکن زحمت کشی است و کار خود را انجام می دهد. زوج های او مانند منشا و طارمی همواره یا گل می زدند یا باعث گلزنی او می شدند. با حضور بازیکنان هجومی دیگر موافقم اما این تصمیم را کالدرون باید بگیرد. درباره سیدجلال نیز باید بگویم او بازیکن ارزشمند و با تجربه ای است و می داند چه کاری انجام دهد، شک ندارم خود این بازیکن هم با این جمله موافق است که کسی مهمتر از برد پرسپولیس نیست و نتیجه گیری تیم بر حضور هر بازیکنی در ترکیب اولویت دارد.

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس و هوادارانش در آسیا معروف هستند، همه از تیم انتظار برد در تمام بازیها را دارند. البته همیشه این گونه بوده اما باید بدانیم پیاده کردن تفکرات یک سر مربی جدید در تیم زمان بر خواهد بود و با تلاش بچه ها انشاالله تیم روند صعود خود را با قدرت ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی سوار بر بازی بود/ علیپور پشت پنالتی سرد شد/ بازیکنان با وسواس بیشتری خریداری شوند هیچ‌وقت از پرسپولیس شکایت نکردم/ علیپور و جونیور زوج خوبی می‌شوند/ سرخ‌پوشان برنده احتمالی دربی هستند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس امیری خبرگزاری برنا ترابی علیپور علیرضا محمد کالدرون بازیکن سابق سرخ پوشان سید جلال شاگردان کالدرون ورزشی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان اوسمارویرا، این روز‌ها با انگیزه و آمادگی خوبی خودشان را برای بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده می‌کنند و یکی از این بازیکنان آماده وحید امیری است. کاپیتان دوم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت اغلب بازی‌های فصل جاری را از دست داد و از شرایط مسابقه به دور بود. او در چند بازی اخیر که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد عملکردی معمولی در ترکیب پرسپولیس داشت و اثری از بازیکنی که زمانی بهترین بازیکن این تیم و حتی تیم ملی بود دراو دیده نمی‌شد. در فصل جاری و به ویژه نیم فصل دوم به رغم بازگشت وحید امیری، این بازیکن چپ پا زیر سایه امید عالیشاه بوده، اما این روز‌ها در تمرینات پرسپولیس مثل یک نگین می‌درخشد!

کاپیتان اول پرسپولیس از زمان سرمربی شدن اوسمار ویرا، به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشیده و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شده است، اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند. در وضعیت کنونی و با توجه به کمبود مهاجم، عیسی آل کثیر تنها فروارد تخصصی تیم پرسپولیس است که حالا به جای امید عالیشاه باید در کنار وحید امیری در اراک بازی کند.

وحید امیری پیش‌تر در زمان برانکو و یحیی گل محمدی به عنوان مهاجم سایه و مکمل بازی کرده و خوش درخشیده است. کاپیتان دوم پرسپولیس حالا امیدوار است در غیاب کاپیتان اول در اراک خوش درخشیده و به همبازیانش کمک کند، انتقام شکست بازی هفته شانزدهم از آلومینیوم را بگیرد. شاید این بازی حذفی به بازیکن ۳۶ ساله پرسپولیس کمک کند که بتواند حداقل یک سال دیگر قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند؛ بنابراین وحید امیری با انگیزه فراوانی در تمرینات روز‌های اخیر پرسپولیس شرکت کرده که بتواند در اراک مرد اول تیمش لقب بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!