Web Analytics Made Easy - Statcounter

 با نزدیک شدن به ایام پایانی ماه صفر و تعطیلی چند روز هفته آینده، قیمت پرواز تهران-مشهد به‌عنوان یکی از مسیرهای پروازی پرتقاضا از مرز 1.1 میلیون تومان عبور کرده است.

اخبار اقتصادی-بررسی قیمت بلیت پروازهای داخلی در سایت‌های فروش حاکی از آن است که هم‌اکنون بلیت پرواز تهران-مشهد برای تاریخ 4 آبان‌ماه (شنبه هفته آینده) به 850 هزار تومان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرواز بنا بر اعلام سایت فروشنده، بیزینس هم نیست و از قیمت درج شده این پرواز در "جدول نرخ پروازهای داخلی" حدود 150 هزار تومان بیشتر است. مطابق نرخ‌های جدول ذکر شده، قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد حداکثر باید 701 هزار  و 300 تومان باشد. این پرواز مربوط به هواپیمایی تابان است.

در مسیر برگشت (مشهد-تهران) وضعیت قیمت‌ها مقداری بغرنج‌تر است؛ به‌عنوان نمونه قیمت بلیت پرواز مذکور برای تاریخ 7 آبان‌ماه یعنی روز سه شنبه هفته آینده در حال حاضر از مرز یک میلیون و 100 هزار تومان عبور کرده است.

 این پرواز متعلق به ایران ایر بوده که قیمت دقیق آن یک میلیون و 121 هزار تومان است. سایت فروشنده، بلیت‌های بیزنس را با علامت ستاره زرد رنگ مشخص کرده که البته پرواز 1.1 میلیون تومانی هما این ستاره را ندارد. (تصویر پایین)

به گزارش تسنیم، در روزهای اخیر مدیران سازمان هواپیمایی کشوری جلسه‌ای را با معاون وزیر راه در امور مجلس و معاون برنامه‌ریزی وزارت راه برگزار کرده‌اند. به نظر می‌رسد موضوع این جلسه رای دادگاه بدوی سقوط هواپیمای ATR آسمان مبنی بر توقف فعالیت رئیس سازمان هواپیمایی بوده است. موضوعی که باعث شده نظارت بر عملکرد سایت‌های فروشنده بلیت پروازهای داخلی و ایرلاین‌ها توسط سازمان هواپیمایی با جدیت پیگیری نشود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بلیت هواپیما قیمت بلیت تهران مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ غلامحسین دباغ گفت: از اول اردیبهشت امسال خرید بلیت قطار‌های حومه‌ای فقط از طریق سایت ticket.rai.ir و نرم افزار سبرا امکان پذیر است و از وب سایت‌ها و سیستم آژانس‌های مسافری حذف شده است.    وی افزود: مسافران حومه‌ای می‌توانند با مراجعه به سایت و دانلود نرم افزار سبرا نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.   دباغ گفت: برای سهولت در فرآیند دریافت، نرم افزار مذکور و نحوه استفاده از آن در کانال ایتا راه آهن قم به نشانی https://eitaa.com/ravabetomomiqomrailway بارگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • انجام روزانه ۲ پرواز حج عمره مفرده با ظرفیت ۲۶۰ زائر
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی‌شده
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی شده چطور است؟
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت