Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@09:04:52 GMT

در انتظار برد پرگل خانگی دیگر از سرخپوشان پاکدشت

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۳۳۱۲

به گزارش ایلنا، باتوجه به مشکلات مالی فراگیر در کشور و عدم وجود اسپانسر در تیم‌های ورزشی، سرخپوشان پاکدشت اما از آن جمله تیم‌های خصوصی است که بدون ادعا، درحال رقم زدن یک شگفتی برای خود می باشد.

گرچه سرخپوشان پاکدشت با 11 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و با صدر جدول نیز اختلاف 7 امتیاز دارد، اما شرایط پیش روی این تیم نشان از خلق یک شگفتی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدارهای سخت سرخپوشان تمام شده است و آنها در هفته‌های پیش رو مقابل تیم‌های نسبتا ضعیف‌تری به میدان خواهند رفت. حریف بعدی سرخپوشان اما یک تیم بالای جدولی است. نود ارومیه حریفی است که سرخپوشان در ایستگاه نهم مسابقات لیگ یک به انتظارش نشسته است.

آمار و ارقام نشان از قدرت بالای سرخپوشان پاکدشت در خانه می‌دهد. آنها در 4 دیدار خانگی موفق شدند 7 امتیاز کسب کنند و نکته جالب، خط آتش وحشتناک این تیم در خانه است. شاگردان علی نیکبخت در بازی‌های خانگی موفق شدند 7 گل به ثمر برسانند و مجموعا با 14 گل زده، یکی از تیم‌های برتر لیگ در فاز تهاجمی محسوب می‌شوند.

باتوجه به هماهنگی به وجود آمده میان تمامی خطوط سرخپوشان و حاکم شدن تفکرات علی نیکبخت در ساق پای بازیکنان این تیم، این امید می‌رود تا بازیکنان سرخپوشان در بازی با نود ارومیه نیز همانند بازی‌های قبلی خانگی، عملکرد مطلوبی از خود به نمایش بگذارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فوتبال ایران لیگ دسته اول سرخپوشان پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد

ابراهیم اسدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره شرایط سرخپوشان در آستانه بازی با تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تیم پرسپولیس با این بردی که برابر تیم ملوان به دست آورد، شرایطش را بهتر کرد. البته  سرخپوشان در ۲۰ دقیقه پایانی تحت فشار بودند، چون تیم ملوان بازی بسته‌ای ارائه می‌داد و عرض زمین را بسته بود و آنالیز خوبی از بازیکنان پرسپولیس کرده بود. اما خدا را شکر تیم پرسپولیس با این برد توانست فاصله با صدر جدول را نزدیک کند و هم مثل سال‌های گذشته همیشه در تعقیب حریفان خود باشد و بتواند شرایط مطلوبی را رقم بزند.

امیر رفیعی به تجربه بیشتری نیاز دارد  

اسدی درباره اینکه عملکرد امیر رضا رفیعی درون دروازه پرسپولیس چطور می‌بیند، گفت: به طور طبیعی این دروازه بان به تجربه بیشتری نیاز دارد. به هر حال جای علیرضا بیرانوند درون دروازه پرسپولیس خالی است. صددرصد یک دروازه بان مطمئن که  ثبات و اطمینان خاطر  را می‌تواند برای تیمش ایجاد کند به طور حتم مدافعان با خیال راحت تری بازی را ادامه می‌دهند و کار خودشان را انجام می‌دهند. البته رفیعی در یکی، ۲ صحنه که می‌خواست حفظ توپ کند و پاس بدهد، لغزش و شرایط نامطلوبی داشت که ان شا الله این مشکل را در تمرینات حل کند وگرنه در مابقی موارد گلر خوبی است و امیدوارم بتواند به سرخپوشان در ادامه بازی ها   کمک کند.

صنعت نفت آبادان جزو رقبای سرسخت پرسپولیس است 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه بازی بعدی سرخپوشان برابر تیم ته جدولی صنعت نفت آبادان است، گفت: فکر می‌کنم هر تیمی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد سعی می‌کند بازی را برای سرخپوشان سخت کند. تیم صنعت نفت آبادان هم جزو  رقبای سرسخت برای پرسپولیس هست. اما با شرایطی که بازیکنان ما دارند، به طور حتم می‌توانند به موفقیت برسند. البته در بازی با ملوان مشاهده کردیم که در اوت انداختن و پاس‌هایی که می‌خواستند به من بدهند یک مقدار عدم هماهنگی و شرایط نامطلوب بود. صحنه‌ای که سروش رفیعی می‌خواست به وینگر پرسپولیس پاس بدهد، اما بازیکن نتوانست به توپ برسد و سرعت توپ بالا بود. من فکر می‌کنم فضای و جو استادیوم هم به خاطر بادی که می‌آمد یک مقدار تاثیرگذار بود.

جواد نکونام و تیم استقلال احساس خطر کردند 

او افزود: طبیعی است که تیم صنعت نفت آبادان در خانه اش می‌خواهد شرایط خوبی برای خود فراهم کند با هوادارانی که دارد و بازی سختی را شاهد خواهیم بود. البته پرسپولیس می‌تواند  از این شرایط سخت عبور کند و ما قبلا شاهد این مسائل  بودیم و با ثبات و اطمینان خاطر مسیر خود را ادامه می‌دهد. فکر می‌کنم که جواد نکونام و تیم استقلال این خطر را احساس کردند که فاصله شان با پرسپولیس رقیبشان کمتر شده است. ان شا الله تیم پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ شود.

موفقیت در آسیا سطح توقعمان از پرسپولیس است 

اسدی تصریح کرد: به نظرم ما به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا نیاز داریم، چون قهرمانی در لیگ و جام حذفی را قبلا به دست آوردیم و سطح توقعمان موفقیت در رقابت‌های آسیایی است. ان شا الله پرسپولیس بتواند امسال هم با خیال راحت موضوع دریافت مجوز حرفه‌ای را سپری کند. امیدوارم سرخپوشان بتوانند بازیکنان و نفراتی را بگیرند که از لحاظ مهارت‌های فنی، تکنیکی و بدنی شرایط مطلوبی داشته باشند و بتوانند کمک حال تیم خود باشند.

همیشه حواشی وجود دارد 

بازیکن سابق پرسپولیس  درباره اینکه استقلالی‌ها بعد از بازی با آلومینیوم صحبت‌هایی علیه سرخپوشان انجام دادند و بیانیه‌های متوالی را صادر کردند، بیان کرد: همیشه این حواشی هست و احساس خطر وجود دارد. شاهد این بودیم که تیم پرسپولیس سال گذشته ۸ امتیاز از حریفش عقب بود، اما توانست این تعداد امتیاز جبران کند و بازی‌های خوبی را در آخر لیگ سپری کند. هر چه به آخر لیگ نزدیک می‌شویم توان جسمی، قدرت بدنی بازیکنان کم می‌شود و شرایطی به وجود می‌آید که آن موقع از لحاظ بدنی فعال نباشند از لحاظ فکری و ذهنی هم شرایطی برای بازیکنان به وجود آید که احساس فرتوت بودن و خستگی خواهند کرد. ان شا الله  تیم پرسپولیس با هدایت اوسمار بتواند جام قهرمانی را بگیرد و با خیال راحت و ثبات خاطر به لیگ قهرمانان آسیا فکر کند.

امیدوارم بحث خصوصی سازی صحت داشته باشد 

او درباره اینکه ۵ بانک به طور مشترک قرار است مالکیت باشگاه پرسپولیس را در اختیار بگیرند، بیان کرد: به طور طبیعی تیم پرسپولیس همیشه مشکل مالی داشته است، اما اینکه حرف و حدیث نباشد و خیال مدیریت باشگاه راحت باشد به خاطر اینکه در سال بعد بتواند بدهی‌هایی که از قبل بوده و طلب و حق و حقوق بازیکنان را به طور کامل بدهد تا بازیکنان با جان و دل بازی کنند. ما همیشه شاهد این موضوع بودیم و در واقع فقط اسم خصوصی سازی مطرح شده است. هر سال که می‌خواستند سهام سرخابی‌ها را واگذار کنند متاسفانه مشاهده کردیم که این مسئله فقط در حد حرف بوده است. ان شا الله بحث خصوصی سازی صحت پیدا کند و شرایط خوبی ایجاد شود و حق و حقوق بازیکنان کامل پرداخت شود و بتوانند بازیکنان باکیفیت و سطح بالایی را بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • شکست خانگی آرسنال؛ همه چیز به سود سیتی شد
  • ناپولی دورتر از همیشه به سهمیه اروپایی
  • گلزنی مهدی طارمی پس از چهار ماه برای پورتو
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است
  • فرار پورتو از شکست خانگی با گلزنی طارمی
  • پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!