Web Analytics Made Easy - Statcounter

چمدان - علی رستمی با بیان اینکه ترمینال گالری سلام ٢٨ خرداد ماه افتتاح شد و نخستین پرواز از این ترمینال اول تیر ماه توسط ایران ایر به مقصد دوبی انجام گرفت گفت: با آغاز عملیات پروازهای حج از ١٧ تیر ماه قریب به ٤٦ هزار زائر خانه خدا از ترمینال گالری سلام اعزام و پذیرش شدند که میزان رضایتمندی آنها از این ترمینال به بیش از ٩٢ درصد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه هم اکنون پروازهای ۵ شرکت هواپیمایی خارجی از ترمینال گالری سلام انجام می شوند ادامه داد: برنامه ریزیها برای افزایش پروازهای ترمینال گالری سلام صورت گرفته و تا پایان سال تعداد پروازهای روزانه از این ترمینال به ١٥ پرواز می رسد.

رستمی در خصوص برقراری پروازهای داخلی از فرودگاه امام (ره) گفت: با بهره برداری از ترمینال گالری سلام و انتقال بخشی از پروازهای ترمینال شماره یک به این ترمینال ظرفیتی جدید در ترمینال یک ایجاد شد که تصمیم گرفتیم از آن برای برقراری پروازهای داخلی و تکمیل شبکه پروازی فرودگاه استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: به همین منظور بال غربی ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای انجام پروازهای داخلی آماده شد و تاکنون دو شرکت هواپیمایی از فرودگاه امام (ره) به کیش و مشهد پرواز انجام داده اند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود : ظرفیت لازم و زیرساخت های مورد نیاز برای انجام پروازهای داخلی از فرودگاه امام (ره) مهیا شده و باتوجه به درخواست شرکت های هواپیمایی انجام این پروازها امکان پذیر است.

تصاویری از ترمینال گالری سلام را در زیر ببینید:

ترمینال سلام ترمینال سلام ترمینال سلام ترمینال سلام ترمینال سلام کد خبر 246811

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی حمل و نقل هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: محدودیت عملیاتی اعمال‌شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.    به گزارش ایسنا، رضا کارگر اعلام کرد: تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت بازگشت. اما همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه از اطلاعات پرواز را چک کنند.   همچنین  جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به‌دلیل مشکلات ناشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام‌شده محدودیت عملیاتی اعمال‌شده در فرودگاه‌ها برطرف و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی‌شده هستند.   وی خاطرنشان کرد: مسافران محترم می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.   به گزارش ایسنا، ساعاتی پیش با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، پرواز برخی از فرودگاه‌ها از جمله مهرآباد و امام خمینی تهران با تعلیق مواجه شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • آخرین وضعیت پروازهای کشور و فرودگاه‌ها بعد از فعال شدن پدافندها
  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • تمامی پروازهای کشور به حالت عادی بازگشت
  • اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها/ قبل از عزیمت به فرودگاه ساعت پروازها را چک کنید
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد