Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی پلیس راهور فاتب گفت: اگر خودرویی به پارکینگ منتقل شود پیامک انتقال خودرو برای مالک خودرو ارسال می‌شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی، اظهار کرد: بسیاری از مردم سوال می کنند که خودرویمان در خیابان پارک کردیم و رفتیم ولی هنگامی که به محل پارک خودرو مراجعه کردیم خودرو در آن محل نبود از کجا باید بدانیم که خودرو با جرثقیل به پارکینگ منتقل شده یا اینکه به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر خودرویی با جرثقیل به پارکینگ منتقل شود به محض جابجایی پیامکی برای شماره همراه راننده مبنی بر انتقال آن خودرو به پارکینگ ارسال می شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور فاتب گفت: اگر بعد از انتقال خودرو به پارکینگ برای راننده ای پیامک ارسال نشده است دو دلیل دارد یکی اینکه ماشین قولنامه‌ای خریداری شده و شماره مالک تغییر نکرده و دیگری اینکه اطلاعات راننده در سامانه به روز نیست یعنی شماره مالک جدید خودرو در سامانه ثبت نشده است.

سرهنگ شریفی تصریح کرد: اگر راننده به محل پارک خودرواش مراجعه کرد و خودرو را نیافت و پیامک انتقال خودرو به پارکینگ هم برایش ارسال نشد می تواند به ۱۱۰ تماس بگیرد تا همکاران ما همان لحظه از مرفوک راهور استعلام بگیرند و به او بگویند که خودرو به پارکینگ منتقل شده یا خیر.

منبع:مهر

بیشتر بخوانید: سرقت از ۳۰ هزار خودرو در پارکینگ چذابه اصلا صحت ندارد آدم ربایی و سرقت خشن با همدستی زن صیغه ای

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور پیامک خودرو رسانه سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۱ هزار فقره توقیف خودرو در پارکینگ 

سرهنگ فیروز کشیر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۲۰۶ هزار فقره توقیف ساعتی در خصوص تخلفات شبانه توسط تیم‌های پلیس بزرگراه‌ها و پلیس نامحسوس در معابر شهر تهران صورت گرفته است. 

وی افزود: تیم‌های پلیس نامحسوس در تمامی معابر بزرگراهی شهر تهران حضور دارند و این حضور در شب‌ها و تاریکی هوا بیشتر است. این حضور صبح‌ها نیز هست ولی پلیس نامحسوس در شب فعال‌تر از روز می‌باشد و در تمامی بزرگراه‌ها فعالیت دارند. بزرگراهی نیست که در ان پلیس نامحسوس حضور نداشته باشد. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۴۱ هزار فقره توقیف خودرو در پارکینگ داشته ایم. یعنی ۱۴۱ هزار راننده‌ای که نظم ترافیکی شهر تهران را بر هم زده بودند و آرامش و آسایش مردم را مختل کرده بودند خودرو‌های آنان به پارکینگ منتقل شده است. همچنین در طرح نوروزی این عدد ۹۳۰۰ خودرو بوده است که به پاریکنگ منتقل شده اند. 

سرهنگ کشیر افزود: پلیس اطلاع رسانی لازم را در خصوص برخورد با تخلفات در طرح نوروزی انجام داده بود و اعلام کردیم که ۵۰ تیم استقراری دوربین در سطح معابر بزرگراهی شهر تهران خواهیم داشت که برخورد لازم را با تخلفات انجام می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)
  • ۳۷خودرو در اجرای طرح امنیت اجتماعی یاسوج به پارکینگ منتقل شدند
  • بیش از ۲۴۱ هزار تن گندم از زنجان به سایر نقاط کشور منتقل شد
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم)
  • در راستای حفظ اراضی ملی ۳ دستگاه خودرو سنگین به پارکینگ منتقل شدند
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم
  • ناگفته‌های زورگیران ۱۸ تا ۲۰ ساله بزرگراه صدر
  • زورگیری در بزرگراه صدر تکرار شد | ۳ زورگیر خشن چطور گوشی راننده را سرقت کردند
  • ۱۴۱ هزار فقره توقیف خودرو در پارکینگ