Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان گفت: در استان حدود ۳۲ حوزه قضایی داریم که ۸۰ درصد مجتمع های قضائی، نیروهای مسلح و شوراهای حل ختلاف به فیبر نوری وصل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حمید خالقی امروز (2 آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز ملی آمار و برنامه ریزی با موضوع آخرین خدمات الکترونیک قضائی به مردم، به ورودی و خروجی آمار اشاره کرد و افزود: در 6 ماهه سال 97، حدود 270 هزار و 589 پرونده ورودی داشتیم که در 6 ماهه سال 98، به 285 هزار و 581 پرونده رسیده است و در پرونده های خروجی در سال 97، حدود 270 هزار 541 پرونده بوده که در سال 98، حدود 283 هزار و 481 پرونده شده که رشد 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

78 درصدی داشته و هم ورودی و هم خروجی رشد داشته است.

 

 

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان در جریان پرونده های حقوقی و قضائی، گفت: در حوزه کیفری در 6 ماهه سال 97، حدود 110 هزار و 131 پرونده ورودی و حدود 114 هزار و 138 پرونده در 6 ماهه سال 98 داشتیم که 3.82 درصد در پرونده های کیفری رشد ورودی داشتیم.

 

 

وی در حوزه پرونده های حقوقی، گفت:  3.72 درصد رشد داشتیم و در پرونده های حقوقی در 6 ماهه 98، حدود 11 هزار و 567 پرونده بوده که در مقایسه با سال گذشته حدود 21.41 درصد رشد داشته است.

 

 

خالقی بیان داشت: آستانه تحمل مردم کرمان پایین است لذا اگر 4 اتهام سرقت، ضرب و جرح، توهین و تهدید را جمع کنیم می توانیم رشد 47 درصدی این جرائم را کم کنیم.

 

 

وی در ادامه افزود: در خصوص طلاق توافقی در 6 ماهه 97، حدود 2 هزار و 525 پرونده بوده که در 6 ماهه سال 98،  به 2 هزار و 602 پرونده با رشد 3 درصدی رسیده است.

 

 

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان در ادامه اظهار داشت: در طلاق به درخواست زوجه، در 6 ماهه سال 97، حدود 2 هزار و 80 پرونده بوده که در ماهه سال 98، حدود 2 هزار و 236 پرونده شده که 8 درصد رشد داشته است و در طلاق به درخواست زوج در 6 ماهه سال 97، حدود 422 پرونده بوده که در 6 ماهه سال 98، 545 مورد شده است که 29 درصد افزایش یافته است که در مجموع ورودی پرونده در خصوص طلاق در سال 97، حدود 5 هزار و 27 پرونده بوده است که در سال 98، حدود 5 هزار و 383 پرونده شده که 7 درصد افزایش یافته است.

 

 

وی ادامه داد: در حوزه فناوری در کشور استان کرمان جزو استان های برتر در خصوص ابلاغ الکترونیکی و ثبت نام سامانه سنا بوده که حدود 3 میلیون 252 هزار 528 ابلاغ را در استان کرمان انجام شده و حدود 83 درصد ابلاغ ها به صورت الکترونیکی انجام می شود.

 

 

خالقی اظهار داشت: الان در استان کرمان حدود 41 دفتر فعال قضائی داریم که 14 دفتر در حال راه اندازی است و در شهر کرمان 5 دفتر داریم که بزودی 6 دفتر راه اندازی خواهیم کرد.

 

 

وی ابراز داشت: دفاتر خدمات همه دادخواست هایی مردم را انجام می دهند و اقدامی که امروز به صورت کامل انجام می شود و از آبان سال جاری اغاز شده این است که از طریق دفاتر خدمات شکوایه انجام می شود.

 

 

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان در استان حدود هزار و 917  کاربر فعال داریم که 389 شعبه دادگستری و 150 شعبه حل اختلاف داریم.

 

 

وی در ادامه گفت: در خصوص پابند الکترونیکی که روی پا نصب می شود درجه 5 تا 8 حدود 40 پابند داریم که 24 پابند فعال است یعنی 24 نفر در خانه خود حبس می کشند.

 

 

خالقی افزود: در استان حدود 32 حوزه قضایی داریم که 80 درصد مجتمع های قضائی، نیروهای مسلح و شوراهای حل ختلاف به فیبر نوری وصل هستند.

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کربلا روزنامه اربعین ۹۸ معاون دادگستری دادگستری نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش اقساطی جک J۴ کرمان موتور در سال ۱۴۰۳ + شرایط و جزئیات دقیق

کرمان موتور در بخشنامه جدید خود، سدان جک J۴ را با مبلغ مصوب ۷۹۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان و به صورت اقساط ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه به فروش می‌رساند. 

این طرح از روز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ آغاز شده و تا سوم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. ثبت‌نام تنها به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت فروش کرمان موتور امکان‌پذیر است.

در صورت انتخاب طرح ۱۸ ماهه، خریدار در ابتدا مبلغ ۵۴۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان را به حساب شرکت واریز می‌کند. مابقی پول در قالب ۶ فقره چک هر یک به مبلغ ۵۰.۰۵۹.۵۰۰ تومان از وی دریافت می‌شود. البته فاصله بین هر چک سه ماه است.

در صورت انتخاب طرح ۲۴ ماهه، خریدار در نوبت نخست همان ۵۴۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان را پرداخت می‌کند. تسویه‌حساب از طریق ۸ فقره چک با فاصله سه ماه، هر یک به مبلغ ۴۰.۴۹۳.۷۰۰ تومان پرداخت می‌شود.

برای شرکت در طرح فروش جک جی۴ با اقساط ۳۰ ماهه نیز مبلغ پرداختی اولیه همان ۵۴۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان است. واریز‌های بعدی به صورت ۱۰ فقره چک با فاصله سه ماه، هر یک به مبلغ ۳۵.۱۸۵.۸۰۰ تومان صورت می‌گیرد. تاریخ سررسید اولین چک در هر سه روش، ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳ است. تا زمان تسویه‌حساب نهایی، سند خودرو در رهن شرکت باقی می‌ماند.

در طرح فروش اقساط جی۴ ویژه نوبت دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، این خودرو با رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری، قهوه‌ای متالیک عرضه می‌شود. موعد تحویل ماشین‌ها، پس از ۶۰ روز کاری اعلام شده است. جزئیات کامل این طرح را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

جدول شرایط فروش اقساط جک J۴ ویژه نیمه دوم فروردین ۱۴۰۳


منبع: خودروبانک

tags # کرمان موتور سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • فروش اقساطی جک J۴ کرمان موتور در سال ۱۴۰۳ + شرایط و جزئیات دقیق
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ سازمان سینمایی منتشر شد
  • تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس
  • روز اهمیت به بی خانمانی جوانان Youth Homelessness Matters + پوستر و آمار