Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ ترویج دهنده سبک زندگی غرب است و برخی از مسئولان نیز به صورت جدی به دنبال اجرایی کردن آن هستند گفت: سند ۲۰۳۰ یک فاجعه است. ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام سیدمحمد باقرعبادی امشب در جمع دانشجویان دانشگاه بیرجند اظهار داشت: بسیاری از انسان‌ها کار فرهنگی را تنها در حجاب می‌دانند اما قانونمندی، نظم و راستگویی هم یک فرهنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قانون و نظم هم یک نوع فرهنگ بوده و مهم است بنابراین فرهنگ را تنها در حجاب و عفاف تعریف نکنیم و اگر می‌خواهیم موفق شویم باید به دیگر فرهنگ‌ها نیز توجه کرد.

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه در جمهوری اسلامی ایران توجهی به آموزش و پرورش نشده و اگر کشور بخواهد متحول شود باید ابتدا به آموزش و پرورش توجه کرد.

عبادی تصریح کرد: این آموزش و پرورش باید جاذبه داشته و نخبه ترین افراد عاشق ورود به آموزش و پرورش باشند و باید آموزش و پرورش از این وضعیت جامعه که علم محور است خارج شود و باید فرهنگ محور باشد.

وی ادامه داد: برخی کشورها در آموزش و پرورش خود موفق بودند اما در کشور ایران جلسات آموزش و پرورش تمام می‌شود و در آخر بحث‌های فرهنگ به عنوان اولویت دست چندم هم دیده نمی‌شود ولی در فلان کشور کفر در پیش دبستانی‌ها این آموزش را می‌دهند که گناهی بالاتر از دروغ نیست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورش کشور ما بیشتر به نمره توجه می شود و یک رقابت به وجود آمده است؛ آموزش و پرورش کشور کار فرهنگی نمی کند و فرهنگ را به مسخره می گیریم و ارزشی برای آن قائل نیستیم.

عبادی اظهارکرد: آموزش و پرورش باید فرهنگ را جدی بگیرد تا اختلاس گران میلیاردی ماهردر کشور نباشند؛ این اختلاس گری به دلیل این است که نیروی انسانی خوب تربیت نکردیم.

مدرسه 6 کلاسه در شهر سیل‌زده معمولان با حضور وزیر آموزش وپرورش افتتاح شددبیرستان 12 کلاسه شاهد پلدختر با حضور وزیر آموزش وپرورش افتتاح شد‌مسئولیت توزیع دفاتر دولتی به آموزش وپرورش البرز سپرده شدحادثه دانش‌آموزی در منطقه خجیر اردوی آموزش وپرورش نبودسرپرست وزارت آموزش وپرورش در کمیسیون آموزش چه اولویت‌هایی را اعلام کردنخستین موزه فرهنگ آموزش وپرورش در شهرستان لنده راه‌اندازی شد

وی با بیان اینکه اولویت اول ما فرهنگ و سبک زندگی باشد و مدینه فاضله ای در سبک زندگی اسلامی که به عنوان الگو نشان دهیم وجود ندارد گفت: با توجه به جنگ و تحریم ها اما نقاط قوت در کشور بالا بوده و این یک معجزه است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: سند 2030 ترویج دهنده سبک زندگی غرب است و برخی از مسئولان نیز به صورت جدی به دنبال اجرایی کردن سند 2030 هستند؛ سند 2030 یک فاجعه است و انقلاب و نظام ما مظلوم است که نیاز به همراهی مردم و دانشجویان دارد.

 عبادی بیان کرد: خودی و غیرخودی دست در دست هم دادن تا تیشه به ریشه انقلاب بزنند اما انقلاب مستحکم تر مانده و قدرت نرم و پیشرفته های نظامی فوق العاده ای دارد است و هیچ انقلابی نتوانسته اینگونه سختی ها را سپری کند و انقلاب به حول قوه الهی از تهدیدها و تحریم ها مقتدرانه عبور می کند.

انتهای پیام/ ت

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با حضور در منازل شهیدان احمد حبیبی فر و علی قاسمی با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند و از صبر و ایستادگی والدین این شهیدان والا مقام تجلیل کردند.

 حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تجلیل از صبر و بردباری والدین شهیدان، بر اهمیت ادامه راه شهدا، تاکید کرد.

 میرحسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که همه هستی و حیات خود را در راه اسلام، ولایت و عزت کشور عزیزمان فدا کردند لذا امروز وظیفه داریم راه و آرمانهای آنان را با قدرت ادامه دهیم.

 سرباز وظیفه علی قاسمی در پی حمله تروریستی اشرار به واحد گشت کورین شهرستان زاهدان در ۱۴۰۳/۱/۱۸، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 احمد حبیبی فر در حمله تروریستی ۱۶فروردین ماه ۱۴۰۳در راسک به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲