Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عباس ارشدی» روز پنجشنبه در گفت و گو افزود:این میزان تسهیلات برای خرید ۲ دستگاه کمباین ، یک دستگاه تراکتورباغی ، سه دستگاه تیلر و هشت دستگاه ادوات کشاورزی دیگر پرداخت شده است.  

وی بیان کرد: ۷۵ بهره بردار متقاضی  برای دریافت تسهیلات اداوات کشاورزی به مبلغ ۲۹ میلیارد ریال به بانک معرفی شده اند.

مدیر جهاد کشاورزی خمین بیان کرد: پرداخت تسهیلات از بسته‌های تشویقی دولت تدبیر و امید برای افزایش بهره وری است که از محل خط اعتباری بهبود ضریب مکانیزاسیون تخصیص یافته و برای خرید تراکتور، کمباین، ادوات مختلف کشاورزی در بخش دامداری، شیلات، مرغداری و گلخانه هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارشدی گفت: افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان ۲ اسب بخار است.

وی ادامه داد: یکهزار و ۶۰۰ دستگاه تراکتور، ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع دنباله بندها و ۳۰دستگاه کمباین ناوگان کشاورزی این شهرستان است.

مدیر جهاد کشاورزی خمین افزود:  بهبود وضعیت مکانیزاسیون کشاورزی موجب افزایش کمی و کیفی تولید محصولات و کسب درآمد مالی بیشتر کشاورزان می شود.

شهرستان خمین ۷۳ هزار هکتار اراضی زراعی، باغی و آیش دارد که سالانه ۱۱۰ هزار تن محصول از آنها برداشت می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی استان مرکزی مكانيزاسيون خمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون اقدامات و فعالیت‌های مهمی در حوزه مسکن روستایی در استان ایلام رخ داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستا‌های این استان شده است.

وی گفت: در این مدت (۲ سال گذشته) ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

محبی خاطرنشان کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد