Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرخیو بوسکتس هافبک تیم فوتبال بارسلونا تاکید کرد که این تیم پیروزی سختی را در خانه اسلاویاپراگ جمهوری چک کسب کرده است. تاریخ انتشار: 11:12 - 02 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۶۵۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شب گذشته در چارچوب هفته سوم دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا،   تیم فوتبال بارسلونا به سختی موفق شد با نتیجه ۱-۲ اسلاویا پراگ را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو بوسکتس در خصوص این دیدار اظهار داشت: پیروزی خیلی مهمی را به دست آوردیم. کسب سه امتیاز همیشه در دیدار‌های خارج از خانه سخت و مهم است. اکنون بازی‌های خانگی بیشتری را در پیش داریم و امیدوارم در آنها موفق باشیم.

وی ادامه داد: در طول بازی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما در نهایت برای پیروزی خیلی اذیت شدیم. در پایان بازی همه چیز پیچیده شده بود و حریف با تعداد زیادی به سمت ما حمله کرد. بعضی اوقات توپ نمی‌خواهد وارد دروازه حریف شود. گل دوم که گل به خودی بود غیر قابل انتظار بود. در طول بازی فرصت‌های زیادی برای گلزنی و زدن گل سوم به حریف داشتیم، اما خیلی بد شانس بودیم.

هافبک بارسلونا در رابطه با وضعیت مسی گفت: لئو بعد از بازگشت از مصدومیت یک شروع سخت داشت و به دست آوردن ریتم و سطح همیشگی سخت و البته مهم است. مسی در هر فرمی برای ما بهترین بازیکن جهان است.

بوسکتس در مورد شرایط تراشتگن که عملکرد موفقی درون دروازه داشت، خاطرنشان کرد: مارک تراشتگن یکی از بهترین‌های جهان است. دروازه‌یان بارسلونا بودن کار بسیار دشواری ایت، اما مارک همیشه با اعتماد به نفس خاصی در درون دروازه ما قرار می‌گیرد و تا حد زیادی دروازه تیم را بیمه می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوسکتس بارسلونا مسی تراشتگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکرهای جالب محمد دانشگر از هم بازی هایش؛ سید، بهترین، جیگر!

محمد دانشگر از هم بازی های خود تشکر کرد. 

طرفداری | محمد دانشگر استوری هایی را به اشتراک گذاشت.

محمد دانشگر در اقدامی جالب فردای آتل بستن کتفش در تمرین سپاهان حاضر شد تا به نوعی به هم تیمی‌های خود روحیه دهد و در کنار تیم باشد.

بعد از برد سپاهان در دربی اصفهان هم او استوری های جالب زیر را برای تشکر از هم بازی های خود منتشر کرد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • استقلال جان به‌لب، به‌صدر برگشت؛ فرار از ۱۰دقیقه انتخاری / پنالتی جنجالی این‌بار به نفع آبی‌ها / بهترین خط دفاع در ۲دقیقه دود شد!
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • تشکرهای جالب محمد دانشگر از هم بازی هایش؛ سید، بهترین، جیگر!
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم