Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش وجوانان گفت: در صداوسیما اراده ای برای پرداخت حق پخش و اجرای قوانین مجلس در این مورد وجود ندارد و امیدوارم تمکین کنند.

به  گزارش "ورزش سه" و  به نقل از  پایگاه خبری وزارت  ورزش و جوانان  دکتر مسعود سلطانی در جمع روسای فدراسیونهای ورزشی سخنانش را در خصوص  مراسم راهپیمایی اربعین  آغاز کرد و گفت مراسم امسال باشکوه بسیار ی انجام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر سلطانی فر  در خصوص حق پخش تلویزیونی  اظهار داشت: این موضوع بارها بین مسئولان صداوسیما و مسئولین مطرح شده ضمن اینکه  با همکاری مجلس شورای اسلامی‌ قرار بر این شد که مجموعه ورزش کشور بتواند از حق پخش تلویزیونی استفاده کند.

 

وی افزود :  از همان ابتدا کمیته های کاری را تشکیل دادیم و بارها خود من و معاونین جلساتی را برگزار کردیم. به هر شیوه ای که صدا وسیما گفته بود ما جلو رفتیم که متاسفانه هیچ گونه همکاری از سمت آنها صورت نگرفت واراده ای در صدا وسیما برای پرداخت حق پخش واجرای قوانین ذیربط وجود نداردو امیدوارم که به زودی به قوانین تمکین کنند.

مسعود سلطانی‌فر وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم‌های سینمایی «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در آستانه فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی برای اهالی ورزش پهلوانی و علاقه‌مندان فیلم‌های پهلوانی به نمایش درمی‌آید.

قرار است این ۲ فیلم روز جمعه هفتم اردیبهشت از شبکه‌های نمایش، جام جم یک و جام جم ۳ و شبکه امید روی آنتن برود.

محمد کریمی تهیه‌کننده و کارگردان هر 2 اثر گفت: فیلم «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص احیای ورزش زورخانه‌ای و توسعه فرهنگ علوی ساخته شده‌اند و تاکنون نیز بارها از شبکه‌های مختلف تلویزیونی روی آنتن رفته و حالا برای پخش مجدد در کنداکتور شبکه‌های نمایش، جام جم و امید قرار گرفته است.

وی که هم اکنون فیلم مذهبی «نذر بی بی» را هم آماده نمایش دارد، اظهار کرد: فیلم «پهلوان هرگز نمی‌میرد» در نوبت اکران سینماهای «هنر و تجربه» است. «پهلوان هرگز نمی‌میرد» تولید سال ۱۳۹۸ است و بازیگرانی چون‌ سعید کریمی، جعفر دهقان، شیوا خسرومهر، پریسا گلدوست، مهدی فقیه، حمید کریمی، رحمان مقدم، حشمت آرمیده، کیانوش گرامی و ... در آن ایفای نقش می‌کنند. «پهلوان واقعی» هم با بازی فریبا ترکاشوند، ابوالفضل بیات، حمید دبستانی، عباس بابایی، صفر اجلی و حمید کریمی روز جمعه ساعت ۲۳ از شبکه امید پخش می‌شود.

کد خبر 6088360 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین