Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فراخوان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، چند روز قبل منتشر شد. بیشتر سینماگرانی که در حال تولید فیلمشان هستند، برای حضور در این جشنواره و رقابت با یکدیگر تلاش می‌کنند.

اما یکی از پرحاشیه‌ترین اتفاقات این رویداد، تصمیم گیری درباره مرکز تجمع صاحبان آثار راه یافته به آن و اهالی رسانه یا همان کاخ جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فیلم فجر هنوز نتوانسته مکان ثابتی را برای خود داشته باشد و خانه به دوشی برچسبی همیشگی و درست برای آن است.

سال گذشته و در جشنواره سی و هفتم فجر، پردیس سینمایی ملت دومین سال برگزاری این رویداد را تجربه کرد. این مکان هنوز هم ضعف‌های عمده خود را از جمله پارکینگ، عدم آنتن دهی مناسب و قوی را داست.

امسال و تا بدین لحظه هم قرار است پردیس سینمایی ملت برای سومین مرتبه، تجربه میزبانی جشنواره فیلم فجر را داشته باشد. از چند ماه گذشته و طبق شواهد امر، تلاش برای ایجاد پارکینگی با گنجایش هزار اتومبیل برای این پردیس به چشم می‌خورد. اگر اختلالی پیش نیاید، یکی از عمده مشکلات این پردیس سینمایی برطرف می‌شود.

اینکه دیگر ضعف‌های این پردیس از بین رفته یا نه، باید صبر کرد و دید؛ اما نکته مهم این است که چرا برای برگزاری رویدادی تا این اندازه مهم، مکانی ثابت در نظر گرفته نمی‌شود؟! سوالی که سی و هشت دوره با آن درگیر بوده ایم و امیدواریم برایش تدابیری اندیشیده شود.

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه زاده بهمن امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر فجر 98 سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت : نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دریاچه ارومیه با محوریت حفاظت از محیط زیست و نگین زیبا و فیروزه ای شمال‌غرب کشور برگزار می شود.

دکتر سعید شهند افزود : این جشنواره به دستور استاندار آذربایجان غربی و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی، ورزشی و اجرایی استان و با اجرای برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی ، ورزشی و زیست محیطی 24 فروردین 1403 در دریاچه ارومیه ( محدوده پل میانگذر شهید کلانتری ) برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط اجتماعی و افزایش حساسیت ها و توجهات نسبت به حفظ محیط زیست به ویژه دریاچه ارومیه دانست و بیان کرد : در طول برگزاری این جشنواره برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی در راستای ارتقا و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و افزایش جلب مشارکت‌های مردمی با حضور کارشناسان و محیطبانان حفاظت محیط زیست استان و جوامع محلی و عموم علاقمندان به محیط زیست اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • ادامه جشنواره نوروزی تلویزیون با «تنگه ابوقریب»
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • باغ شاهزاده ماهان، همچنان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • «چغازنبیل» بزرگترین اثر معماری شناخته شده از تمدن ایلام میانه
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی