Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جمع مردم شهر پاتاوه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدا رو شکر می‌کنیم که دشمن را در دریا، زمین و آسمان خوار و ذلیل کرده‌ایم و آن‌ها را سرجایشان نشاندیم، فهمیدند با این ملت نباید دست و پنجه نرم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه گفت: علاوه بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل، شرکا و مزدوران آن‌ها، با فقر و محرومیت هم می‌جنگیم و آن را دشمن ملت می‌دانیم.

او با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم هیچ دشمنی نگاه چپ به این سرزمین داشته باشد گفت: این را خود دشمن هم می‌داند، دشمن می‌داند باید سلاحش را بر زمین بگذارد و دست هایش را به نشانه تسلیم در برابر ملت بالا ببرد و بگوید درود خدا بر این ملت که با پیروی از چنین رهبری حماسه و شکوه آفریدند.

سردار سلامی در ادامه با بیان اینکه این‌ها نشانه‌های شکوه ملت است افزود: وقتی سلاح‌ها و مغز‌های آن‌ها از کار می‌افتد و قلب‌هایشان نمی‌تپد و برای مقابله با شما علائم بالینی و حیاتی ندارند، همه نشانه کافی برای شکوه و عظمت این ملت است.

او در ادامه با بیان اینکه احساس می‌کنیم در میان مردم زنده‌ایم و در میان مردم عزت داریم و عزت ما از این ملت است، گفت: این ملت نشان داده هر چه دشمن بیشتر فشار می‌آورد آن‌ها بیشتر مقاومت و مقابله می‌کنند همچنان که در تحریم‌ها بیشتر ساختیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به فکر مردم محروم هستیم، افزود: یاد گرفته‌ایم برای ملت بدون منت خدمت کنیم و در این راه، منت آن‌ها را بکشیم، زیرا آن‌ها در چشم‌های ما جای دارند و بدون ملت زنده نمی‌مانیم ما تا آخر مقابل دشمن ایستاده‌ایم و مردم را مقابل دشمن تنها نمی‌گذاریم همچنان که ملت ما مسوولان را برابر دشمن تنها نگذاشتند.

سردار سلامی در ادامه سخنان خود در جمع مردم پاتاوه گفت: امروز ملت ما سرافراز و با آبروست و هیچ بیگانه‌ای در سرزمین‌های ما راهی ندارد و با همین راه در مسیر پیروزی قدم بر می‌داریم.

او با تشکر صمیمانه از کسانی که برای محرومیت‌زدایی تلاش می‌کنند افزود: ما فرستادگان رهبر معظم انقلاب هستیم همین دو هفته پیش به ما فرمان دادند که مشکلات شما را تا آنجا که می‌توانیم برطرف کنیم و هر چه امروز ساخته می‌شود از آن قلب نورانی است چرا که دغدغه مقام معظم رهبری پیشرفت و رفاه و عزت و سربلندی ملت است.

انتهای پیام/

صحبت های سردار سلامی درباره محرومیت و فقر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلامی رهبر معظم انقلاب محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر میلیونی گردشگران و ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، ادریس راموز گفت: «آمار ثبت شده از 24 اسفند 1402 تا 25 فروردین امسال یعنی پایان تعطیلات عید سعید فطر، نشان از ورود افزون بر 947 هزار گردشگر در آسمان، زمین و دریایی قشم دارد.»
وی افزود: «سهم ورود گردشگران به همراه خودرو از مسیر بندر پهل به بندر لافت، 701 هزار و 850 نفر بود و در این مدت 174 هزار و 2 دستگاه وسایل نقلیه شخصی و عمومی از جمله ماشین های سنگین و اتوبوس با استفاده از شناورهای ویژه حمل خودرو بر روی دریا (لندینگ کرافت‌ها) به این جزیره وارد شد.»
به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، در این بازه زمانی همچنین 182 هزار و 914 گردشگر از طریق بنادر شهید حقانی بندرعباس و شهید ذاکری قشم به جزیره زیبای قشم وارد شدند.
راموز یادآور شد: «سهم سفر هوایی گردشگران به قشم در این مدت به رقم 52 هزار و 908 نفر رسید که این میزان سفر از طریق آسمان قشم با فرودگاه‌های تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، ساری و دو خط بین‌المللی مسقط و دُبی ثبت شده است.»

روی خوش گردشگران به ظرفیت‌های طبیعی جزیره

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت: «حضور قریب به اتفاق میهمانان جزیره در سایت‌های ویژه گردشگری نشان از اقبال و روی خوش انان به ظرفیت‌های طبیعی و خدادای جزیره جهانی قشم دارد.»
وی افزود: ژ«ئوسایت‌های کم‌نظیر و بی‌نظیر و تنها ژئوپارک جهانی خاورمیانه در قشم، مانند طولانی‌ترین غار نمکی جهان، دره ستاره‌ها، خلیج دلفین‌ها، تنگه چاهکوه، جزایر ناز، دره تندیس‌ها، کور کورا کوه، سایت ‌تخم‌گذاری لاک‌پشت‌های پوزه عقابی در این بازه زمانی مورد توجه بیشتر گردشگران بود.»
به گفته راموز، سواحل زیبای قشم، موزه ژئوپارک با بیش از 3500 جانور تاکسیدرمی شده، غار خوربس، بنای تاریخی شهر قشم، قلعه نادری و چاه‌های تلو در لافت به همراه ورزش‌های دریایی، ساحلی و هوایی هم با استقبال خوبی از سمت گردشگران همراه بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895374

دیگر خبرها

  • شهیدی که عراقی‌ها فکر می‌کردند آدم‌خوار است!
  • جهش مسکن ملی با شهرک ها در مازندران/سایه برج ها بر سر دریا
  • دستگیری ‌۵ هزار زمین‌ خوار در کشور
  • دستگیری ۵۰۰۰ زمین‌خوار
  • دستگیری ۵هزار زمین‌خوار در کشور/ افزایش ۳۵۳ درصدی حریق
  • روز‌های پایانی فروردین گیلان با هوای لطیف بهاری
  • برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری در استان بوشهر
  • سفر میلیونی گردشگران و ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود