Web Analytics Made Easy - Statcounter

لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهور کشورمان که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مراسم آغاز به کار رسمی امپراتور جدید ژاپن به توکیو سفر کرده است،‌ امروز (پنج‌شنبه) با کاتسویوکی کاوایی وزیر دادگستری ژاپن دیدار کرد.

لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهور کشورمان که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مراسم آغاز به کار رسمی امپراتور جدید ژاپن به توکیو سفر کرده است،‌ امروز (پنج‌شنبه) با کاتسویوکی کاوایی وزیر دادگستری ژاپن دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا در این دیدار لعیا جنیدی ضمن تبریک انتصاب کاوایی به سمت وزیر دادگستری ژاپن، بر توسعه همکاری های حقوقی و قضایی دو کشور تاکید و گفت: من از ایده مطرح شده از سوی شما تحت عنوان "دیپلماسی امور قضایی" حمایت کرده و آماده همکاری در این زمینه هستیم.

وی همچنین به موضوع دیپلماسی در امور حقوقی و همکاری دو کشور در حوزه‌های آموزشی و تحقیقاتی با کانون های وکلا و دانشکده ‌ای حقوق اشاره کرد.

معاون رئیس جمهور در خصوص فرصت های شغلی ایجاد شده در ژاپن اظهار امیدواری کرد که جمعیت جوانان تحصیلکرده ایرانی هم بتوانند از فعالیت های حرفه ای و دوره های مهارت ورزی در ژاپن استفاده کنند و بدین ترتیب هم منشاء خدمات برای کشور ژاپن باشند و هم حاصل تجربیات خود را برای کشورشان ایران به ارمغان بیاورند.

جنیدی در ادامه اجرای توافقات بین دو کشور از جمله موافقتنامه انتقال محکومین به حبس را گامی در جهت حل مشکلات مربوط به اتباع دو کشور دانست.

کاوایی وزیر دادگستری ژاپن هم ضمن تشکر از حضور جنیدی در مراسم امپراتور ژاپن، گفت در سال ۲۰۱۶ به عنوان مشاور ویژه نخست وزیر ژاپن به ایران سفر کردم و دیدارهای خوبی با مقامات ایرانی داشتم. من در آن سفر از نزدیک با کشور شما آشنا شدم و دیدم که زمینه های زیادی برای همکاری بین دو کشور وجود دارد.

--- ---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان

رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار نوروزی با حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان با تبریک سال ۱۴۰۳ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از همکاری و تعامل دادگستری استان کرمان با آموزش و پرورش قدردانی  کرد.

وی با اشاره به تحصیل بیش از ۷۴۰ هزار دانش آموز در مدارس استان کرمان بیان کرد: همکاری و تعامل دادگستری با آموزش و پرورش، لازمه کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرائم در جامعه است.

رضایی با  قدردانی  از اداره کل ثبت و اسناد استان در زمینه مستند سازی املاک آموزش و پرورش از اخد سند بیش از ۶۵۰ ملک از املاک آموزش و پرورش در ۲ سال اخیر خبر داد.

وی با اشاره به کسب رتبه اول آموزش و پرورش استان در شاخص‌های اختصاصی و رتبه دوم در شاخص‌های عمومی بیان کرد: این موفقیت‌ها، نتیجه همکاری نهاد‌های دولتی و غیردولتی استان با نظام تعلیم و تربیت استان و تلاش فرهنگیان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۵۳۰ روحانی در مدارس استان کرمان گفت: خوشبختانه تحول اثر بخشی در حوزه مسائل تربیتی در استان ایجاد شده است.

وی از رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در مدارس استان طی ۲ سال اخیر خبر داد و افزود: توجه به ورزش دانش آموزی به ویژه دانش آموزان دختر، رویکرد اصلی آموزش و پرورش استان در فعالیت‌های تربیت بدنی و سلامت است.

رضایی با اشاره به شهادت ۲۸ و مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: با همکاری بیمه، روند درمان دانش آموزان مجروح این حادثه تا سلامتی کامل در حال پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۴۰ دادگاه علنی برخط در خراسان جنوبی
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • رایزنی سفرای ایران و روسیه درباره همکاری‌های دو کشور در سازمان‌های بین‌المللی
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • زبان فارسی میراث مشترک ایران و افغانستان
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • رایزن فرهنگی ایران: زبان فارسی میراث مشترک با افغانستان است
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان