Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@15:19:12 GMT

استراماچونی: مهاجم جذب نکنیم، سیستم تغییر می کند

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۶۱۶۱

استراماچونی: مهاجم جذب نکنیم، سیستم تغییر می کند

سرمربی استقلال در نشست خبری خود از برنامه ریزی لیگ و اهمیت فشار بالای این برنامه روی تیم خود صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال برای کسب سومین برد متوالی در لیگ برتر روز جمعه و در ورزشگاه آزادی باید برابر تیم پارس جنوبی جم قرار گیرد؛ دیداری که برای این سرمربی ایتالیایی با از دست دادن داریوش شجاعیان مطمئنا سخت تر از قبل خواهد بود اما این سرمربی ایتالیایی می گوید که تیم او قصد عقب نشینی از رقابت در لیگ را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی در بخش ابتدایی صحبت های خود در نشست خبری گفت: اول از همه اینکه فضای تیم ما بسیار خوب است اما از طرف دیگر این بدترین شرایط برای مسابقه است زیرا این سومین دیدار ما در 8 روز می باشد. از ابتدا این را می دانستیم اما این برنامه ریزی متاسفانه انجام شده است و بین تیم هایی که مدعی هستند، ما تنها تیمی هستیم که سومین مسابقه را در 8 روز انجام می دهیم زیرا دیدار دیگر تیم ها به تعویق افتاده است؛ پس خیلی مهم است که شرایط بدنی بازیکنان را در نظر بگیریم زیرا برای بعضی از بازیکنان این مسابقه، دیدار سوم است و برای بعضی ها شاید بازی چهارم باشد زیرا در تیم ملی نیز به میدان رفتند.


وی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: خیلی متاسف هستیم که یکی از بازیکنان مهم یعنی داریوش شجاعیان را از دست دادیم. به این دلایل ما دیدار راحتی برابر پارس جنوبی نخواهیم داشت. آنها تیم خوبی هستند و ما باید با تمام انرژی برای نتیجه گیری مناسب در زمین حاضر شویم.


او در ادامه درباره غیبت شجاعیان و انتخاب جانشین این بازیکن برای وی، افزود: همه هواداران استقلال و طرفداران فوتبال برای او آرزوی موفقیت می کنند زیرا این دومین مصدومیت سخت او در یک زمان کوتاه است. این اتفاق برای من نیز رخ داده و می دانم او چقدر ناراحت است اما داریوش بازیکنی با شخصیت فوق العاده و قوی است و می دانم پر قدرت باز خواهد گشت. در مورد جایگزین او باید بگویم که انتخاب جانشین آسان نیست زیرا او یک بازیکن بسیار خوب است. او شخصیت و توانایی دارد و رابط میان حمله و هافبک است. قطعا ما تلاش می کنیم یک جانشین مناسب داشته باشیم تا روند خود را حفظ کنیم. فکر می کنم فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند افرادی هستند که می توانند این نقش را بر عهده بگیرند.  مشکل بزرگ ما این است که قبل از انتخاب بازیکنان خط حمله، دو بازیکن یعنی محسن کریمی و داریوش شجاعیان را از دست دادیم و قطعا یک بازیکن هجومی دیگر نیاز داریم. اکنون مساله کیفیت مهم نیست و ما در موضوع تعداد با مشکل رو به رو هستیم. اگر بازیکن مورد نظر خود را جذب نکنیم مجبور هستیم استراتژی خود را تغییر دهیم زیرا تعداد مورد نظر بازیکن خود را نداریم.

 

ادامه دارد...

استقلال تهران آندره آ استراماچونی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید با قلبمان بازی کنیم

به گزارش قدس آنلاین،  جواد نکونام، سرمربی استقلال همچنان در ظاهر خود را به قهرمانی تیمش علاقه‌مند نشان نمی‌دهد، اما همه می‌دانند آقای سرمربی تا چه اندازه به دنبال دستیابی به جام قهرمانی است تا شاید نخستین مربی تاریخ باشگاه استقلال در لیگ برتر باشد که موفق شده در اولین سال مربیگری به جام قهرمانی دست یابد. جواد نکونام پس از بازی با شمس آذر قزوین با اینکه از عملکرد خط دفاع تیمش در دقایق پایانی رضایت نداشت، اما بابت تداوم صدرنشینی بسیار خوشحال بود و به شاگردانش حرف‌هایی زد که موجب افزایش روحیه آن‌ها شد. نکونام در صحبت‌های خود با بازیکنان گفت:« هنوز چیزی تمام نشده است. ما ۶ بازی تا پایان لیگ داریم که یکی از دیگری مهم‌تر است. جام حذفی را از دست دادیم و نباید اجازه بدهیم اتفاق بدی درلیگ برتر برای ما رخ دهد. باید در بازی‌های آینده با قلبمان بازی کنیم. آن هواداری که در سرما و گرما به ورزشگاه آمده و شما را تشویق کرده لایق بهترین‌ها است و ما باید برای هوادارنمان تلاش کنیم تا آن‌ها آخر فصل خوشحال باشند و بخندند. ما ۶ بازی سخت پیش رو داریم. هیچ چیزی تمام نشده است و باید تلاش کنیم بهترین اتفاق ممکن برای ما رخ دهد. این همه در صدر بودیم و باید تا آخر بجنگیم تا این موقعیت از دست ما نرود».

نکونام در جریان صحبت با بازیکنان به آن‌ها توصیه کرده در بازی‌های باقیمانده عمیقاً از مصاحبه کردن خودداری کنند مگر زمانی که خبرنگاران در میکسدزون بعد از بازی‌ها حضور دارند. نکونام فقط به بازیکنان این اجازه را داده که در میکسدزون مصاحبه کنند وباید دید آیا بازیکنان توصیه سرمربی را عمل خواهند کرد یا خیر. سرمربی استقلال به حفظ آرامش تیمش تأکید دارد و هیچ بعید نیست تمرینات استقلال در هفته‌های پیش رو به روی تماشاگران باز نباشد واین تصمیم تا پایان لیگ برتر ادامه یابد. این طور که گفته می‌شود نکونام قصد دارد برای مدت ۳۰ تا ۴۰ روز قوانین سفت و سختی را در اردوی تیمش اعمال کند تا مشکل حادی به وجود نیاید.

وی در مورد حمایت تماشاگران هم گفت:«حقیقتاً در این هفته‌های پایانی به تماشاگران و حمایتشان بیشتر از همه روزهای قبل نیاز داریم. ما برای آن‌ها می‌جنگیم و می خواهیم آن‌ها هم ما را تنها نگذارند».

حمیدرضا عرب

دیگر خبرها

  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی