Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

استراماچونی در ابتدا گفت: اول از همه اینکه فضای تیم ما بسیار خوب است اما از طرف دیگر این بدترین شرایط برای مسابقه است زیرا این سومین دیدار ما در ۸ روز است. از ابتدا این را می‌دانستیم اما این برنامه ریزی متاسفانه انجام شده است و بین تیم هایی که مدعی هستند، ما تنها تیمی هستیم که سومین مسابقه را در ۸ روز انجام می‌دهیم زیرا دیدار دیگر تیم ها به تعویق افتاده است؛ پس خیلی مهم است که شرایط بدنی بازیکنان را در نظر بگیریم زیرا برای بعضی از بازیکنان این مسابقه، دیدار سوم است و برای بعضی ها شاید بازی چهارم باشد زیرا در تیم ملی نیز به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خیلی متاسف هستیم که یکی از بازیکنان مهم یعنی داریوش شجاعیان را از دست دادیم. به این دلایل ما دیدار راحتی برابر پارس جنوبی نخواهیم داشت. آنها تیم خوبی هستند و ما باید با تمام انرژی برای نتیجه گیری مناسب در زمین حاضر شویم.

سرمربی ایتالیایی درخصوص جانشین داریوش شجاعیان در ترکیب استقلال گفت: همه هواداران استقلال و طرفداران فوتبال برای او آرزوی موفقیت می کنند زیرا این دومین مصدومیت سخت او در یک زمان کوتاه است. این اتفاق برای من نیز رخ داده و می دانم او چقدر ناراحت است اما داریوش بازیکنی با شخصیت فوق العاده و قوی است و می‌دانم پر قدرت باز خواهد گشت. در مورد جایگزین او باید بگویم که انتخاب جانشین آسان نیست زیرا او یک بازیکن بسیار خوب است. او شخصیت و توانایی دارد و رابط میان حمله و هافبک است. قطعا ما تلاش می کنیم یک جانشین مناسب داشته باشیم تا روند خود را حفظ کنیم. فکر می‌کنم فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند افرادی هستند که می توانند این نقش را بر عهده بگیرند.  مشکل بزرگ ما این است که قبل از انتخاب بازیکنان خط حمله، دو بازیکن یعنی محسن کریمی و داریوش شجاعیان را از دست دادیم و قطعا یک بازیکن هجومی دیگر نیاز داریم. اکنون مساله کیفیت مهم نیست و ما در موضوع تعداد با مشکل رو به رو هستیم. اگر بازیکن مورد نظر خود را جذب نکنیم مجبور هستیم استراتژی خود را تغییر دهیم زیرا تعداد مورد نظر بازیکن خود را نداریم.

استراماچونی درخصوص جذب یک بازیکن نیجریه‌ای اظهار داشت: بازیکن آزاد در بازار وجود ندارد که بخواهیم با او قبل از تست، قرارداد امضا کنیم. ما تمام بازیکنان آزاد از آسیا و هر جای دنیا را در نظر می‌گیریم و روی آن‌ها مطالعه انجام می‌دهیم و آماده هستیم با یک بازیکن به صورت موقت قرارداد امضا کنیم. همانطور که گفتم چون شرایط خوبی نداریم، مجبور هستیم این کار را انجام دهیم. این بازیکن نیجریه‌ای که شما گفتید، اکنون تهران نیست. ما در حال مطالعه گزینه‌ها و امتحان کردن آن‌ها هستیم. اکنون بازیکنی نیست که من او را بشناسم و او آزاد باشد و بی آنکه تست شود، با او قرارداد امضا کنیم. پس اگر کسی قبول نکند که او را تست کنیم، با او قرارداد امضا نمی کنیم.

او درباره اضافه شدن سیاوش یزدانی به تیم گفت: نمی دانم شما می دانید یا نه اما سیاوش یزدانی مصدوم است. وقتی که از تیم ملی بازگشت، مشکلی در همسترینگ او وجود داشت. او بعد از بازگشت به کلینیک رفت و کار ریکاوری انجام می دهد.

استراماچونی همچنین درباره احتمال بازی همزمان دیاباته و تبریزی گفت: حضور این دو بازیکن یک گزینه برای ما است و همینطور که دیدید این گزینه را در بازی قبلی امتحان کردیم. داریوش برای ما یک بازیکن خاص و با توانایی منحصر به فرد بود زیرا در شرایط بازی می توانیم از او به عنوان بازیکن هجومی سوم استفاده کنیم. پس هر کسی که جانشین او شود، باید همان فعالیت را داشته باشد و به خط حمله اضافه شود. دیاباته در حال ریکاوری است و فکر نمی کنم برای شروع از ابتدا آماده باشد. در این مورد امروز تصمیم خواهم گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن

آفتاب‌‌نیوز :

نتایج ضعیف تیم فوتبال پورتو موجب شد «کونسیسائو» سرمربی این تیم تصمیماتی جدی در خصوص برخی بازیکنان اتخاذ کند.

پایگاه خبری «record» پرتغال در خبری اعلام کرده است که «کونسیسائو» از عملکرد برخی بازیکنان این تیم به شدت ناراضی است و همین مساله موجب شده است که او روی نام ۴ بازیکن این تیم تا پایان فصل خط قرمز بکشد.

طبق اعلام این رسانه، «ایوان ژامه» (هافبک هجومی)، «سانچز» (وینگر راست)، «تونی مارتینز» (مهاجم) و «آندره فرانکو» (هافبک تهاجمی) بازیکنانی هستند که از این پس حق حضور در تمرینات گروهی تیم را ندارند و باید به صورت جدا تمرین کنند.

پورتو در ۳ بازی اخیر خود در لیگ برتر پرتغال موفق به کسب پیروزی نشده است و ۲ شکست و یک تساوی حاصل کار این تیم بود. مسأله‌ای که موجب خشم سرمربی تیم از ۴ بازیکن شد. رکورد اعلام کرده است که از بین این بازیکنان فقط فرانکو ممکن است از خشم سرمربی تیم در امان بماند و بتواند باز هم در ترکیب تیم قرار بگیرد.

نکته قابل توجه این است که این بازیکنان در خط تهاجمی پورتو حضور دارند و اکنون که قرار است با این محرومیت از جانب کونسیسائو مواجه شده‌اند ممکن است باز هم روز‌های خوب مهدی طارمی در این تیم برگردد و این لژیونر ایرانی در حالی که قرار است در پایان فصل به اینتر بپیوندد و در هفته‌های اخیر هم مورد غضب سرمربی قرار گرفته است باز هم مورد اعتماد کونسیسائو قرار بگیرد و بتواند به امید طرفداران پورتو در ادامه فصل تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی
  • سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • بهترین بازیکن هر باشگاه لیگ برتری در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به انتخاب هو اسکورد
  • فراموش کردن زهرا و بهناز به دور از انسانیت است!
  • فراموش کردن سپیده و بهناز به دور از انسانیت است!
  • فوتسال ایران بازیکنان باارزشی دارد/ نبود طیبی مشکلی ایجاد نمی‌کند
  • بیرانوند برگشت هم رفیعی باید بازی کند | به درویش بابت این انتخاب تبریک می گویم