Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا به اندازه کافی نمی‌دود.

طرفداری - بارسلونا در بازی با اسلاویا پراگ دوندگی بسیار کمتری از حریف داشت.

بارسلونا شب گذشته علی رغم پیروزی مقابل اسلاویا پراگ، نمایش انتقادبرانگیزی داشت. تیم والورده که گل اولش را خیلی زود در دقیقه سه توسط مسی زد و گل دومش با خوش شانسی و کمک بازیکن حریف، حالا در صدر جدول گروهش در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته اما بار دیگر ثابت کرد مشکلاتی اساسی در بازی‌های خارج از خانه اروپایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش موندو دپورتیوو، از جمله دلایل این نمایش ضعیف را می‌توان در میزان مسافتی که دو تیم در زمین دویدند، دانست. طبق آمار اعلام شده، اسلاویا پراگ در بازی دیشب 115118 متر دوید. این در حالی است که بارسا تنها 100400 متر دوید. این یعنی میزبان 14784 متر بیشتر از تیم والورده دویده است که رقم قابل توجهی است. اگر کمی در این زمینه دقیق‌تر شویم، از 6 بازیکنی که در این بازی بیشترین میزان دوندگی را داشتند، 5 نفر از اسلاویا پراگ بودند و از بارسا تنها فرنکی دی یونگ با 11.36 کیلومتر دوندگی در رده پنجم جای گرفت. به جز هافبک هلندی تنها دو بازیکن دیگر از بارسا (جوردی آلبا و لنگلت) بیش از ده کیلومتر دویدند و بقیه بازیکنان همگی کمتر از این مقدار در زمین دویدند.

گفتنی است نه تنها در این بازی که اسلاویا پراگ دونده ترین تیم حاضر در لیگ قهرمانان است و بارسا در این زمینه یکی از بدترین‌های تورنمنت است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی