Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز پرستویی به عدم اکران فیلم سینمایی «صد سال به این سال‌ها» واکنش نشان داد و از مسئولان خواستار اکران این فیلم سینمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ​پرویز پرستویی در واکنش به اکران «خانه پدری» ضمن تبریک به سازندگان این فیلم نوشت: آقای انتظامی دوازده سال پیش فیلمی به تهیه کنندگی آقای مرتضی شایسته و کارگردانی خوب دوست عزیزم سامان مقدم نازنین ساخته شد ،به نام «صدسال به این سالها»ولی تا کنون اکران نشده و در بایگانی راکد خاک میخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقاضا دارم دوساعت از وقت گرانبهایتان را صرف دیدن این فیلم ها کنید.شک ندارم که با دیدن فیلم خودتان پاسخگوی مسئولین مصلحت اندیش سابق خواهید بود.چرا که پخش این فیلم هم دنیا را دارد و هم آخرت.

بدون شک بلحاظ محتوی ارزش های هشت ساله دفاع مقدس را حفظ کرده فیلم نمودار یک زن معتقد و پایبند ایرانی یا بهتر بگویم (مادر شهید) است،که چه دوران سختی را سپری کرده و چگونه استوار شخصیت خود را حفظ کرده ،این از آخرتو اما( دنیا) منظورم این است اگر ملاک امروزه سینما متاسفانه فقط فروش است ،یعنی گیشه،این بخش را هم تامین و تضمین خواهد کرد.امیدوارم هرچه زودتر مردم عزیز را میهمان این فیلم ها کنیم.

بیشتر بخوانید: اولین اکران مردمی «مردی بدون سایه» برگزار می‌شود نمایش فیلم «دوئل» در موزه سینما

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرویز پرستویی خاک دفاع مقدس فرهنگ و هنر فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب فرهاد قائمیان به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل

قائمیان افزود: برای اینکه رژیم صهیونیستی تنبیه شود ما یک اتفاق تاریخی را در دنیا رقم زدیم؛ این عملیات برای ملت ایران باعث سربلندی شد.

به گزارش فارس، این بازیگر ادامه داد: ما همیشه سعی کردیم با درایت و خویشتن داری در مسائل بین‌المللی و تعرضاتی که صورت گرفته است حتی در دفاع مقدس که پیش آمده بود دفاع کنیم.

قائمیان اظهار کرد: در رابطه با مسئله‌ای که کنسولگری ما در سوریه مورد تهاجم یک رژیم غاصب و کودک‌کش قرار گرفت وظیفه ما این بود که آن‌ها را به اصطلاح آقا تنبیه کنیم و در نتیجه یک عملیات بزرگ نظامی را در تاریخ دنیا رقم زدیم.

وی عنوان کرد: من می‌خواهم این را بگویم و همه باید این را بدانند که ما حمله نکردیم، ما در حقیقت تنبیه کردیم؛ قانون اساسی ما این را بیان کرده است که ما در مقابل حمله بیگانگان باید ایستادگی کنیم؛ ما حمله نکردیم ما با درایت و مدیریت سعی در مقابله کردیم.

این بازیگر گفت: اصول جنگ این است که در ان باید یا کشت و کشتار شود یا از ادامه آن جلوگیری شود؛ ما تلاش کردیم تا این اتفاق را به جهانیان گوشزد کنیم و بگوییم اقتدار ما همیشه وجود دارد و به‌عنوان یک ایرانی و کشوری که مقتدر است ایستاده‌ایم.

وی تصریح کرد: دنیا برای این عملیات بزرگ در شوک بزرگی فرو رفته است؛ آن‌ها نمی‌توانند به جهانیان بگویند که ایران در خاورمیانه به‌عنوان یک حاکمیت بزرگ خود را به رخ کشیده است.

قائمیان در پایان خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک ایرانی به تدبیر و مدیریت حضرت آقا، نظامیان و این تنبیه افتخار می‌کنم و امیدوارم این بازدارندگی برای همه کشور‌هایی که علیه ایران فعالیت می‌کنند درس بزرگی باشد

دیگر خبرها

  • دنیا، راه ورود به بهشت و بهره‌مندی از لذات آن است
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • اکران «مست عشق» از پنج اردیبهشت / فروش بلیط از یک شنبه
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • واکنش جالب فرهاد قائمیان به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟