Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به انتشار نسخه بی کیفیت و غیر قانونی فیلمش واکنش نشان داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، محمدحسین قاسمی تهیه کننده «شبی که ماه کامل شد» در واکنش به انتشار بی‌کیفیت این فیلم به صورت قاچاق گفت: نسخه‌ای که از این فیلم در فضای مجازی و اینترنت منتشر شده، نسخه بسیار بی‌کیفیتی است و حتی قابلیت چند دقیقه دیده شدن را هم ندارد و از داخل سالن سینما به گونه‌ای با موبایل فیلمبرداری شده که صندلی‌ها تا نیمه تصویر و قاب را گرفته‌است و همچنین صدای خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه اصلا قابل تماشا نیست و تماشای چند دقیقه ابتدای آن نیز بسیار آزاردهنده است.

او ادامه داد: نسخه‌ای که به تازگی دوباره بازنشر شده همان نسخه‌ای است که در زمان اکران به صورت قاچاق تصویربرداری و منتشر شده بود.

قاسمی همچنین درباره جزئیات این اتفاق توضیح داد: متاسفانه برخی افراد در زمان تماشای فیلم در سینما با موبایل از پرده سینما تصویربرداری می‌کنند و بعد در کانالی تلگرامی قرار می‌دهند سپس با صاحب فیلم تماس می‌گیرند و اعلام می‌کنند که نسخه غیرقانونی فیلم منتشر شده است و اگر علاقه دارید ما می‌توانیم آن را پاک کنیم اما هزینه زیادی دارد.

این تهیه کننده در پایان اظهار کرد: این افراد با این ترفند قصد اخاذی و باجگیری از صاحبان فیلم‌ها را دارند البته این امر بیشتر در سینماهای شهرهایی به جز تهران دیده شده است.

منبع: ایلنا

بیشتر بخوانید: دیدن این فیلم حرام است! اینترنت رایگان نسخه موبایل سروش حذف شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینترنت فضای مجازی فیلم سینمایی قاچاق موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۹ درصدی بارگیری راه آهن شرق در فروردین ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شرق گفت: میزان بارگیری این اداره کل در فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۹ درصدی داشته است

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی گفت: میزان بارگیری این اداره کل در فروردین ماه سال گذشته ۵۸۷ هزار و ۷۹۲ تن بوده که با همت و تلاش های شبانه روزی همکاران بویژه در ایام پیک نوروزی، راه آهن شرق موفق شد در فروردین ماه امسال ۶۹۹ هزار و ۲۴۲ تن بارگیری انجام دهد تا شاهد رشد ۱۹ درصدی در این زمینه باشیم.

حکامی قاسمی افزود:  این اداره کل در شاخص تن کیلومتر مبدا-مقصد نیز موفق شد در فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۱ درصدی داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • سروده‌ کامل رهبری که در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند منتشر شد
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • سروده رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق | عکس
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • نخستین اطلس کامل تنها قمر زمین منتشر شد
  • رشد ۱۹ درصدی بارگیری راه آهن شرق در فروردین ۱۴۰۳
  • «معجزه سلامتی» به نان مردم بازمی‌گردد
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل