Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفتمین دوره بازی‌های المپیک نظامیان جهان  سیزم 2019 در بخش تکواندو با حضور 244 هوگوپوش از 47 کشور از روز گذشته چهارشنبه یکم آبان‌ماه در "ووهان" چین آغاز شد و به مدت 4 روز ادامه دارد.

امروز و در دومین روز این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 58- و 68- کیلوگرم دبرگزار شد که محمد حسن پلنگ افکن و محمدمهدی عمادی نمایندگان تکواندو ایران بودند که موفق به کسب مدال برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسن پلنگ افکن در وزن 58- کیلوگرم در نخستین گام با نتیجه 28 بر 21 نماینده قزاقستان را شکست داد، در ادامه به مصاف هوگوپوش تونس رفت و 18 بر 7 به برتری رسید، سپس نماینده مصر را 22 بر 10 شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی نتیجه را برابر تکواندوکار چین 28 بر 11 واگذار کرد. محمدحسن برای کسب مدال برنز باید با نماینده کره جنوبی مبارزه می‌کرد که با نتیجه 13 بر 9 برابر وی به برتری رسید و بر سکوی سومی المپیک نظامیان ایستاد.

محمدمهدی عمادی در وزن 68- کیلوگرم نیز در اولین دیدار با نتیجه 39 بر 5 برابر کویت به برتری رسید، سپس به مصاف نماینده تونس رفت و 38 بر 11 پیروز شد اما در مرحله یک چهارم به هوگوپوش برزیلی نتیجه را 22 بر یک واگذار کرد. محمد مهدی با فینالیست شدن حریف برزیلی به جدول شانس مجدد راه پیدا کرد. وی در این مرحله برابر نماینده قزاقستان با نتیجه 34 بر 21 پیروز شد و در ادامه و برای کسب مدال برنز نیز هوگوپوش بلغارستان را 20 بر 9 شکست داد و به مدال برنز رسید.

روز گذشته نیز امیرمحمد بخشی موفق به کسب مدال برنز در این رویداد شده بود.

هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی است.

رقابت‌های المپیک نظامیان جهان G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20، 12 و 7. 20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات قهرمانی جهان، تور حرفه‌ای اسنوکر که یکی از مهم‌ترین رقابت های این رشته است، از اول تا ۱۷ اردیبهشت در شفیلد انگیلس برگزار خواهد شد.

حسین وفایی و امیر سرخوش ۲ نماینده ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان هستند که سرخوش اولین تجربه خود را پشت سرگذاشت و پس از شکست در رقابت اول از صعود به مرحله بعد باز ماند.

وفایی با رتبه جهانی ۱۹، دیروز اولین بازی خود را در جدول مقدماتی به پایان رساند. بخش اول این برابر مارکوفو از هنگ‌کنگ با رنکینگ ۸۳ جهان با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع وفایی به پایان رسید و رقابت در بخش دوم نیز باز هم با برتری وفایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ به پایان رسید. او با این پیروزی در یک قدمی حضور در جدول اصلی و یک هشتم این مسابقات قرار گرفت.

با این پیروزی او در جدول ۳۲ نفر برتر قهرمانی جهان با جیان ژون، بازیکن ۱۷ ساله چینی روبرو شد و با نتیجه ۱۰-۵ ژون را پشت سر گذاشت.

وفایی با این پیروزی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان صعود کرد و از این پس باید در جدول اصلی قهرمانی جهان رقابت کند.

دیگر خبرها

  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • (ویدئو) خلاصه بازی آتالانتا ۰ - لیورپول ۱؛ پایان کار آقای معمولی در اروپا
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد