Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد در برابر لوآنته اسپانیا نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد. ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، تیم‌های فوتبال مقاومت گلساپوش ایران و لوآنته اسپانیا عصر امروز و در مرحله پلی آف جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان برابر هم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بود و برنده به جمع برترین‌های جهان راه پیدا می‌کرد و بازنده از این مسیر حذف می‌شد، دو تیم با تلاش بسیار زیادی بازی را شروع کردند.

با این وجود تیم مقاومت گلساپوش از دقایق ابتدایی توفیق چندانی به دست نیاورد و نتوانست برابر حریف اسپانیایی خود که پیش از این هم در یزد برابر هم قرار گرفته بودند، توپ و بازی را از آن خود کند.

حضور گلساپوش در جمع تیم‌های برتر جهان در گرو اما و اگرها؛ لوآنته اسپانیا سدی بزرگ در برابر گلساپوشسرمربی ایرانی آلانیا: شناخت کاملی از تمام بازیکنان گلساپوش یزد داشتممقاومت گلساپوش برابر نماینده چین هم شکست خورد

در هر صورت تیم مقاومت گلساپوش یزد در پایان این مسابقه، 9 بر 3 برابر حریف اسپانیایی خود شکست خورد تا سومین باخت خود در دو روز متوالی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را کسب کند.

مقاومت گلساپوش یزد با کسب این شکست هیچ راهی برای ورود به جمع هشت تیم برتر جهان ندارد و این به بعد برای کسب عناوین نهم تا شانزدهم این رقابت‌ها برابر حریفان خود قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ع

R41376/P1494/S6,76/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،این دیدار عصر پنجشنبه با قضاوت حمید حسین زاده و ایرج حبیبی در سالن هندبال سه هزار نفری شهید "الداغی" سبزوار برگزار شد و صارم بنکداری نماینده فدراسیون و سیف الله حیدرپور به عنوان ناظر فنی این دیدار بودند.

تیم پیکان هندبال سبزوار با این پیروزی همچنان در رده هشتم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر هندبال مردان کشور باقی ماند.

در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر هندبال مردان ۱۲ تیم آلومینیوم اراک، پرواز هوانیروز اصفهان، پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، پیکان خراسان، زغال سنگ طبس، سپاهان نوین، گیتی پسند اصفهان، فرازبام خائیز دهدشت، فولاد سپاهان اصفهان، صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون حضور دارند.

دیگر خبرها

  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • راهپیمایی مردم یزد در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق
  • اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند
  • پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد
  • خداحافظی‌های بی پایان در غزه
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • اذعان سایت عبری به دست برتر نیروهای مقاومت در جنگ غزه
  • همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است