Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاتنهام احتمالا در ژانویه یک مهاجم خریداری می کند.

طرفداری- استیو هیچن، رئیس بخش استعدادیابی باشگاه تاتنهام بازی اورتون سوارس و گابریل باربوسا در بازی گرمیو-فلامینگو را از نزدیک زیر نظر گرفته است.

اورتون سوارس، فوروارد ملی پوش و برزیلی باشگاه گرمیو در تابستان 2019 مورد توجه تیم هایی مثل میلان، آرسنال و ناپولی قرار داشت اما در نهایت در تیم خود ماندنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Sky Sports، استیو هیچن، رئیس بخش استعدادیابی باشگاه تاتنهام در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا لیبرتادورس بین گرمیو و فلامینگو که با تساوی 1-1 خاتمه یافت حضور داشت و بازی این بازیکن را از نزدیک زیر نظر گرفت (گفتنی است بازی برگشت دو تیم با نتیجه 5-0 به سود فلامینگو خاتمه یافت).

همچنین ممکن است بازی مهاجم دیگری در آن مسابقه توجه هیچن را به خود جلب کرده باشد که این بازیکن گابریل باربوسا نام دارد. باربوسا که به صورت قرضی از اینتر به فلامینگو پیوسته در انتهای سال جاری میلادی قرارداد قرضی اش با باشگاه برزیلی به اتمام می رسد. تاتنهام پس از ناکام بودن در راه جذب پائولو دیبالا، هنوز در جستجوی یک مهاجم است و شاید آنها بخواهند برای تقویت خط حمله خود در نقل و انتقالات زمستانی، به دنبال جذب بازیکن از آمریکای جنوبی باشند. هیچن به آرژانتین نیز سفر داشت و چند بازی در لیگ این کشور مثل مسابقه سن لورنزو مقابل بانفیلد را تحت نظر گرفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم

سرمربی لیورپول پس از شکست تیمش مقابل اورتون در دربی مرسی‌ساید از هواداران‌شان بابت این باخت بدموقع عذرخواهی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در پی شکست 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل اورتون در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس گفت: اگر بخواهم جمع‌بندی کنم، عملکردمان به اندازه کافی خوب نبود. ما آنطور که اورتون می‌خواست بازی کردیم و آنها از روی دو ضربه شروع مجدد به گل رسیدند. پس از آن بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های خیلی خوبی هم روی دروازه اورتون خلق کردیم.

وی افزود: هر موقعیتی هم که ما از دست می‌دادیم، به اورتون شتاب بیشتری می‌داد. بدیهی است که این الهام‌بخش‌ترین بازی تمام دوران ما نیست. من واقعاً برای هواداران‌مان متأسفم. ما قبلاً هرگز در اینجا نباخته بودیم و این بازی واقعاً متفاوتی بود. واقعاً از این بابت عذرخواهی می‌کنم. اکنون باید ریکاوری کنیم چون بازی با وستهام در انتظار ما است. می‌توانم تصور کنم که از نظر روحی و جسمی آن بازی یک چالش برای ما خواهد بود.

مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ

لیورپول با قبول این شکست 74 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس و پشت‌سر آرسنال 77 امتیازی جای دارد، این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و 73 امتیاز در رده سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • خلاصه بازی اورتون ۲-۰ لیورپول
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • خلاصه بازی لیورپول ۰ - ۲ اورتون؛ قهرمانی پر! + ویدئو
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • وقتی اسکای نیوز ناامید شد
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب