Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام متن این پیام به شرح زیر است:
إنَّ لِقَتلِ الحُسَینِ حَرارَهً فی قُلوبِ المُؤمِنینَ لا تَبرُدُ أبَداً.
کشته شدن حسین علیه السلام چنان داغى در دل مؤمنان است که هرگز سرد نشود. پیامبر اکرم (ص)
حرارت و عشق به زیارت حسین (ع) در اربعین که رستاخیزی از اقوام و نژادها و ملت ها را در مسیر رسیدن به نور خدا در سرزمین کربلا پدیده آورده است، از نشانه های محکم و زمینه های تحقق وعده الهی برای ظهور منجی آخر الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و برپایی حکومت صالحان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موهبت خادمی و پذیرایی از زائرین اربعین سرورو سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که در سالهای اخیرا نصیب مردم مرزدار و غیور استان ایلام شده است، مایه عزت، آبرو و برکت برای مردم و مسئولین استان عزیزمان شده است و از این بابت بایستی سجده شکر بجای آوریم.
حقیقتاً مردم عزیز هم به شکرانه این فرصت، با وجود کمبود امکانات و زیرساختها، با همت و تلاش شبانه روزی کارنامه درخشانی از خود بجای گذاشتند و بخوبی نشان دادند که مرز مهران به عنوان دروازه عتبات عالیات آسان ترین و امن ترین راه تشرف به کربلای معلی است.
پایان اربعین امسال در واقع آغاز شور و تجدید روحیه برای آمادگی و برنامه ریزی دو چندان در اربعین سال آینده است و می طلبد که مسئولان و مدیران همه کمیته های ستاد اربعین در راستای رفع کاستی ها و بهره مندی از توجهی که بواسطه اربعین به این استان معطوف می شود تمام توان خود را بکار گیرند.
اینجانب وظیفه خود می دانم از تلاش های خستگی ناپذیر و حماسی اقشار مختلف مردم و مسئولان، نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار محترم، موکب داران، هیات های مذهبی، ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و جماعات، روحانیون، فرهنگیان، دانشجویان و... خصوصاً بسیجیان و فرماندهان نواحی، گردانها، پایگاهها و حوزه های مقاومت، همکاران عزیزم در تیپ ۱۱، نواحی و ستادسپاه امیرالمومنین (ع) که با روحیه جهادی و انقلابی در راستای تامین امنیت پایدار و خدمات رسانی در زمینه های اسکان، تغذیه، بهداشت و درمان، فرهنگی، حمل و نقل زائران اربعین حسینی نهایت تلاش خود را بکار بستند صمیمانه تقدیر و تشکر بنمایم.
ان شاءلله و الرحمان همه ما در این دنیا از زیات حسین (ع) و درآخرت از شفاعتشان بهره مندشویم.
جمال شاکرمی انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی اربعین 98 قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود

ایسنا/زنجان امام‌جمعه صائین‌قلعه گفت: یکی از وظایف مسئولان در تحقق شعار سال این است که مسئولان ما باید به معنای واقعی در جهت مردمی کردن اقتصاد تلاش کنند

حجت‌الاسلام محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: جهش تولید از موضوعاتی است که همه ساله در نام‌گذاری سال‌ها مورد توجه مقام معظم رهبری قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مسئولان در تحقق شعار سال این است که مسئولان ما باید به معنای واقعی در جهت مردمی کردن اقتصاد تلاش کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال آغاز اجرای برنامه هفتم توسعه است، مسئولان قوای سه‌گانه باید با وحدت و همدلی تلاش کنند اهداف عالی آن را محقق سازند.

امام‌جمعه صائین‌قلعه با توضیح اینکه مردم ما همواره نقش بی‌بدیلی در صحنه‌های مختلف انقلاب ایفا کرده‌اند، متذکر شد: انقلاب اسلامی با وجود همین مردم به پیروزی رسید و اگر حضور مردم نبود قطعاً در ۸ سال دفاع مقدس سرنوشت دیگری رقم می‌خورد.

وی با توضیح اینکه مردم سرمایه اصلی انقلاب هستند، یادآور شد: این حضور مردم است که از نظر سیاسی اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی را قوی می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • انجام اقدامات عملیاتی لازمه تحقق شعار سال است
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • تلاش مجاهدانه مسئولان و مردم پیش نیاز جدی برای تحقق شعار سال
  • همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم
  • مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی
  • مسئولان استان ایلام برای تحقق شعار سال تلاش کنند