Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمبرداری فیلم سینمایی «جشنی دو میلیون» به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی علی سرتیپی در تهران ادامه دارد. این فیلم عاشقانه پیش از این «روزی دو میلیون» نام داشت که نامش به «جشنی دو میلیون» تغییر کرد.

«جشنی دو میلیون» دومین فیلم توکلی بعد از «متولد ۶۵» است که به قلم جمیله دارالشفایی و بر اساس طرحی از مجید توکلی به نگارش درآمده و اینبار علی سرتیپی به عنوان تهیه کننده و علی اوجی به عنوان مجری طرح کنار توکلی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نازنین بیاتی و شکیب شجره ترکیب تازه ای در سینمای ایران هستند که نقش های اصلی این فیلم را ایفا می کنند. زهرا داوودنژاد، احترام برومند، خسرو بامداد،  ا طهرانچی،سجاد تابش،محمد امامی،سارا محمدی،محمد حیدری،ایمان صدیق و…از دیگر بازیگران این فیلم هستند که مقابل دوربین تورج اصلانی می روند.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1313952

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران جشنواره فیلم فجر باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر نوزدهم حسن روحانی ایالات متحده آمریکا خبرآنلاین ترکیه استان لرستان گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

مجید راهب متولد سال ۱۳۱۶ قمصر کاشان، پس از طی یک دوره بیماری ریوی و کهولت سن پنج‌شنبه شب در ۸۵ سالگی درگذشت.

وی با بیش از هفتاد سال تجربه در تولید گلاب و عرقیات، تجربیات خود و بهره‌گیری از ماشین‌آلات پیشرفته، با بنیان نهادن کارخانه ایران گلاب و برند"ربیع" برای اولین بار موفق به تولید گلاب بهداشتی و پاستوریزه در ایران شد تا آغازی برای تلاش بی‌وقفه‌اش برای اعتلای نام ایران در عرصه جهانی باشد.

این شرکت در تمام سال‌های گذشته عزم خود را بر گشودن بازار‌های جدید صادراتی گذاشت و اکنون افتخار کسب ۱۵ عنوان صادر کننده ممتاز و نمونه کشوری را در کارنامه خود دارد.

مجید راهب، یک کارآفرین بین المللی بود که آوازه شهرت او مرز‌های کشور را در نوردید و توانست لقب «سلطان گلاب جهان» را برای خود به ارمغان آورد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مجید مجیدی: به تئاتر مدیون هستیم / تاسف از شرایط امروز سینما
  • یاد مجید مجیدی از حضور در تئاتر/ وضعیت الان سینما جای تاسف دارد
  • مجید راهب درگذشت
  • «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی صادر شد
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • ترتیل صفحه 234 کلام الله مجید+ صوت