Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا نوشت: دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: همه ما باید مجری و تابع قانون باشیم و سلیقه ای عمل نکنیم. حکمی از سوی سازمان بازرسی و شورای تامین داده شد که باید اجرا شود.

وی اظهارکرد: به زودی پیمانکار جدید مشخص و انعقاد قرار داد خواهیم کرد که نیروهای مورد نیازش را با آزمون جذب خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این وضعیت برای ۱۶ نفر در شبکه بهداشت و درمان باشت و ۲۳۰ نفر نیرو در بیمارستان شهید جلیل یاسوج انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان‌پناه گفت: به زودی امتحان برای جذب ۷۹ نفر نیرو در بیمارستان شهید جلیل یاسوج، ۱۶ نفر در بیمارستان شهدای باشت و ۵۴ نفر پرستار جهت بیمارستان‌های شهر یاسوج برگزار خواهد شد و نیروهای مورد نیاز از طریق آزمون جذب و بکارگیری خواهند شد.

وی بیان کرد: نیروهای بیمارستان شهید جلیل یاسوج که قرارداد آنها به اتمام رسیده است از روز شنبه، چهارم آبان ماه به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و یا بیمارستان شهید جلیل مراجعه کرده و پس از تایید مدت زمان کار به دانشگاه جهت پرداخت حقوق و مزایای خود اقدام کنند.

کد خبر 460268 برچسب‌ها استان کهکیلویه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کهکیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرکز تصویربرداری MRI بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع ساخته شده است و شامل بخش های ام‌آر‌آی، سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی است.

سید وحید حسینی افزود: هفت میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی، سیستم سرمایش، برق کشی کل ساختمان و خرید کامل تجهیزات این مرکز از سوی سعید قناعتی نیکوکار عرصه سلامت شهرستان به نیابت از مادر خود، مرحوم بانو صدیقه باقری نژاد اهدا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همچنین حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت بهداشت برای خرید دستگاه تامین شده است.

حسینی در ادامه افزود: در صورت تامین ساختمان دارای استاندارد‌های علوم پزشکی، آماده استقرار دانشکده پزشکی در شهرستان کازرون هستیم.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت