Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Control یکی از عناوین ساخته شده توسط استودیو Remedy Entertainment است که در آگوست سال جاری و نزدیک به دو ماه پیش وارد بازار شد. این بازی در عرض دو ماه توانسته است نظر بسیاری از کاربران را جلب کند و به دلیل داشتن داستانی بسیار جذاب، به یکی از عناوین بحث برانگیز دنیای عناوین رایانه‌ای فعلی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی پس از عرضه به طور مداوم و مستمر بسته الحاقی دریافت کرد و شرکت Remedy Entertainment سعی کرد از این طیق ایرادات موجود در بازی را برطرف کند. اولین بروزرسانی این بازی در اوایل این هفته در دسترس کاربران قرار گرفت که با این بروزرسانی قابلیت Photo Mode به بازی اضافه شد و برخی از مشکلات کوچک بازی Control نیز برطرف شد.

اما پس از دریافت این بروزرسانی گیمرهای پلتفرم کامپیوتر متوجه شدند که این بازی فقط از طریق لانچر Epic Games اجرا می‌شود و کاربران نمی‌توانند این بازی را به طور مستقیم و یا از بخش کتابخانه فروشگاه Steam اجرا کنند و به این ترتیب اجرای بازی در حالت آفلاین به طور کامل از دسترس گیمرها خارج شده است. همچنین جدیدترین بروزرسانی بازی باعث شده است که پشتیبانی بازی از Steam Controller نیز حذف شود و این قابلیت از دسترس کاربران خارج شود.

بیشتر بخوانید: امکان بازی با ۲۰ شخصیت مختلف در عنوان Watch Dogs Legion

شرکت Remedy Entertainment در این باره اعلام کرد که هدف از اجرای بازی فقط از طریق لانچر Epic Games، جلوگیری از کرک شدن بازی است و این شرکت هرگز قصد ندارد مانع از اجرای بخش آفلاین بازی شود؛ این بخش هم اکنون در دسترس گیمرها قرار دارد و گیمرها کافی است تنها برای ورود به بازی به اینترنت متصل شوند. همچنین شرکت سازنده بازی اعلام کرد که بروزرسانی اخیری که برای نسخه کامپیوتر منتشر شده است، قابلیت Photo Mode را به طور موقت از بازی حذف کرده است و به زودی این قابلیت به بازی برگردانده خواهد شد.

انتهای پیام/

اجرای انحصاری بازی Control از طریق لانچر Epic Games

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند

ارکستر نوای آفتاب در نخستین فعالیت هنری خود در سال ۱۴۰۳ ، قطعاتی از موسیقی بی کلام را به صحنه خواهد برد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امین سالمی رهبر ارکستر نوای آفتاب ضمن بیان این خبر، گفت: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال 1403، سی و یکم خرداد و با اجرای کنسرتی در بخش موسیقی بدون کلام برگزار می‌شود.

وی درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده  توضیح داد:  از سال 1387 که اجرا با ارکسترهای مختلف  را آغاز کردم  همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند،‌ توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود چرا که  عموما توانایی ارکسترها به دلیل حضور خواننده تحت الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آن طور که باید و شاید به چشم نمی‌آیند.

نگاهی به آخرین اجرای ارکستر سمفونیک تهران / رپرتواری جذاب با اجرایی متوسط

ارکستر نوای آفتاب در سال 1402 در  دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری 40 نفره  داشته باشیم.

قطعات اجرا تنظیم و آماده شده است و تمرینات ارکستر نوای آفتاب از دهم اردیبهشت آغاز می‌شود و پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی درباره دیگر جزئیاتِ این اجرا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان